اخبار
۱۴۰۳/۰۳/۰۵          پیام تسلیت علما و روحانیان اهل‌سنت آذربایجان‌غربی در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، دیروز بالگرد حامل رئیس‌جمهور و هیئت‌همراه که به آذربایجان‌شرقی سفر کرده بودند دچار حادثه شد و تمامی سرنشینان آن به شهادت رسیدند.

 

در این راستا علما و روحانیان اهل‌سنت آذربایجان‌غربی در پیام‌های جداگانه شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان را تسلیت گفتند.

وجود آیت‌الله رئیسی وزنه سنگینی برای نظام بود

 

امام جمعه اهل‌سنت شاهین‌دژ با تبریک و تسلیت شهادت سیدالشهدای دولت جمهوری اسلامی ایران و رئیس‌جمهور محبوب، مردمی و ولایی کشورمان اظهار داشت: امید است که روح ایشان با شهدا محشور شده و خداوند متعال به بازماندگان صبر جمیل عطا فرمایید.

ماموستا خالید رسول‌زاده گفت: بی‌تردید وجود این مرد خستگی‌ناپذیر وزنه سنگینی برای مردم و نظام بود و فقدان ایشان باعث تاسف و تالم است.

تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی به محضر رهبری و ملت ایران

ماموستا عباس احمدی امام جمعه بوکان نیز تصریح کرد: سانحه هوایی بالگرد حامل رئیس‌جمهور و همراهان و شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان باعث تاسف و تالم شد، این مصیبت وارده را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت ایران و تمامی بازماندگان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال خواستار صبر جمیل به بازماندگان هستیم.

 

آیت‌الله رئیسی در حین خدمت و مجاهدت به شهادت رسید

 

امام جمعه اهل‌سنت خلیفان نیز اظهار داشت: شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه را به رهبری و تمامی ملت ایران تسلیت عرض می‌کنیم و در این راستا رئیس‌جمهور فقید کشورمان در حال خدمت، مجاهدت و عبادت به فیض شهادت نائل آمد.

 

ماموستا قادر محمودشیرین بیان کرد: بی‌تردید هر قوم و انسانی که در راه خدمت‌رسانی باشد بزرگ آن قوم است و شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ضایعه دردناکی است که در طول تاریخ ماندگار می‌شود و امید است که خداوند به بازماندگان صبر جزیل عنایت کند.


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا