اخبار
۱۴۰۳/۰۳/۰۵          پيام تسليت فرمانده انتظامي استان در پي شهادت رئيس جمهور و همراهانش

فرمانده انتظامي استان در پيامي شهادت رئيس جمهور، وزير امور خارجه، نماينده ولي فقيه و امام جمعه شهرِ تبريز، استاندار آذربايجان شرقي و جمعي از عزيزان را در حادثه‌ دردناکِ سانحه هوايي به ساحتِ مقدسِ امامِ زمان( عج)، فرمانده معظم کل قوا و ملت شهيدپرورِ ايران و به ويژه مردم استان آذربايجان غربي تسليت گفت.

به گزارش خبرگزاري پليس؛ در متن پيام تسليت سردار "رحيم جهانبخش" آمده است:

 با نهايتِ تأثر و تأسف شهادتِ شهيدِ خدمت، رئيس محترم جمهور آيت الله ابراهيم رئيسي و جمعي از عزيزان همراهشان را به ساحت مقدس امام زمان(عج)، فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالي) و عموم مردمِ شريفِ تسليت عرض مي‌نمايم.

آيت الله رئيسي همواره و هميشه دغدغه خدمت به مردم را داشتند و در همين راهِ مقدس جان برکف گذاشتند، خدمات و توفيقات ايشان در منظر و نگاه مردم هميشه به يادگار خواهد ماند.

فرماندهي انتظامي استان آذربايجان غربي ضمن همدردي با ملتِ بزرگ و سلحشور ايران اسلامي و ولايتمدار ، شهادت رئيس محترم جمهور آيت الله ابراهيم رئيسي، نماينده محترم ولي فقيه و امام جمعه محبوب القلوب و مردمي شهر تبريز آيت الله آل هاشم، وزير محترم امور خارجه جناب آقاي اميرعبدالهيان، استاندار ولايي و پرتلاش آذربايجان شرقي و هيأت همراه را به مردم غيور و  قهرمانِ استان، خانواده محترم سوگواران و  عمومِ هموطنان تسليت و تعزيت داشته و از خداوندِ متعال صبري عظيم و جزيل براي بازماندگان آرزو مي‌نمايم.

 

خانه مطبوعات و رسانه‌های

 آذربایجان غربی


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا