اخبار
۱۴۰۲/۱۲/۱۶          رسانه‌ها به سمت حرفه‌ای رفتار کردن حرکت کنند

رسانه‌ها به سمت حرفه‌ای رفتار کردن حرکت کنند

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی گفت: رسانه ها بیشتر باید به سمت تخصصی شدن و حرفه ای رفتار کردن حرکت کنند.

به گزارش روابط عمومی خانه مطبوعات و رسانه های استان، یوسف پیربوداقی در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره‌های جوانی جمعیت، رسانه و حماسه حضور و المپیاد ورزشی خبرنگاران اظهار کرد: هیات داوران 60 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره جوانی جمعیت و 30 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره رسانه و حماسه حضور را مورد بررسی قرار دادند و آثار برگزیده امروز مورد تجلیل قرار می‌گیرد.

‌وی با بیان اینکه فعالان عرصه خبر و رسانه باید قدرت تجزیه و تحلیل محتوای بالایی داشته باشند، افزود: در برخی از آثار با خلأ توجه به ارزش‌های خبری و منطبق بر اصول حرفه‌ای مواجه بودیم که برگزاری چنین جشنواره‌هایی می‌تواند رسانه‌ها را آسیب‌شناسی کند و اهالی رسانه را به سمت و سوی دقیق‌تری رهنمون کند.

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی همچنین از برگزاری جشنواره رسانه و عدالت خبر داد و اضافه کرد: سومین جشنواره رسانه و عدالت به صورت منطقه‌ای در شمالغرب کشور در ارومیه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه خانه مطبوعات متعلق به همه فعالان رسانه استان است، اذعان کرد: فعالان این عرصه نقطه قوت، مایه بالندگی و افتخار خانه مطبوعات هستند.

پیربوداقی تصریح کرد: خانه مطبوعات بازوی توانمندی برای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است و تلاش می‌شود با تعامل و همکاری تنگاتنگ، گام‌های موثری براي ارتقای سطح كمي و كيفي اين صنف و رفع مشكلات احتمالي برداشته شود.


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا