اخبار
۱۴۰۲/۱۲/۱۶          رسانه‌ها سیاه‌نمایی نکنند

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات آذربایجان‌غربی با بیان اینکه رسانه‌ها سیاه‌نمایی نکنند، گفت: انتظار از رسانه‌ها انعکاس دستاوردهای نظام و واقعیت‌ها در جامعه است.

به گزارش روابط عمومی خانه مطبوعات و رسانه های استان،حجت الاسلام سیدابوالقاسم موسوی در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره‌های جوانی جمعیت، رسانه و حماسه حضور و المپیاد ورزشی خبرنگاران اظهار کرد: رسانه‌ها نباید منفی‌باف و منفی‌نگر باشند بلکه باید انتقادات سازنده و منصفانه را به گوش مسئولان برساند و همزمان اقدامات مثبت انجام شده از سوی مسئولان  را به صورت کامل و واقعی مطرح کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات نماد واقعی دموکراسی در نظام اسلامی است، اضافه کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی هیچ گونه حقی از افراد ضایع نشد و با عدالت و نظارت کامل انتخابات رصد شد.

این مقام مسوول تصریح کرد: مردم ایران نجیب‌ترین مردم جهان هستند، همیشه جلوتر از مسئولان قرار دارند و زودتر از آنها برای هر کاری اقدام می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود هجمه‌ رسانه‌های بیگانه و تلاش برای تحریم انتخابات اما با همدلی بین اقوام و پیروان ادیان و مذاهب در استان شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای بودیم.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ناظران در کنار مجریان با رعایت قانون و حفظ استقلال در روند برگزاری انتخابات مشارکت کردند، ادامه داد: ۱۲ هزار نفر ناظر در استان برای نظارت بر انتخابات ساماندهی شدند و از نزدیک روند برگزاری انتخابات را رصد کردند.

گفتنی است در ادامه این مراسم از برگزیدگان جشنواره‌های جوانی جمعیت، حماسه حضور و المپیاد ورزشی خبرنگاران تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا