اخبار
۱۴۰۲/۱۲/۱۶          رسانه‌ها در انتخابات سنگ تمام گذاشتند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی:

رسانه‌ها در انتخابات سنگ تمام گذاشتند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: رسانه‌ها در صف نخست انتخابات و در اقناع ملی برای مشارکت کیفی و حداکثری سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش نای قلم، علیرضا نوروزی در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره‌های جوانی جمعیت، رسانه و حماسه حضور و المپیاد ورزشی خبرنگاران اظهار کرد: مردم بار دیگر با حضور گسترده خود به جهانیان ثابت کردند که پای نظام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات، تمامی معادلات دشمن را به هم زد، تصریح کرد: ملت ایران با مشارکت بالای خود در روز یازدهم اسفندماه جاری منتخبان خود در مجلس دوازدهم را برگزیدند و اینک منتخبان باید به تعهدات خود عمل کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با تأکید بر اینکه نمایندگان باید توجه داشته باشند و تلاش کنند که از حاشیه به دور باشند، متذکر شد: در برخی مواقع پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و فرعی باعث می‌شود که جایی برای پرداختن به اصول اساسی باقی نماند لذا امیدواریم منتخبان درگیر مسائل حاشیه‌ای نشوند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های مختلف در استان خاطرنشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات آذربایجان غربی براساس وظایف ذاتی خود در کنار رسانه‌ها هستند.

گفتنی است در ادامه این مراسم از برگزیدگان جشنواره‌های جوانی جمعیت، حماسه حضور و المپیاد ورزشی خبرنگاران تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

 


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا