اخبار
۱۴۰۲/۱۱/۲۵          بیمه اصحاب رسانه از دغدغه های جدی خانه مطبوعات آذربایجان غربی است

بیمه اصحاب رسانه از دغدغه های جدی خانه مطبوعات آذربایجان غربی است / با نبود حمایت ها و بسته های حمایتی رسانه های مکتوب استان به سمت ماده ۱۶سوق داده می شوند

 

رییس هیات مدیره خانه مطبوعات آذربایجان غربی گفت: بیمه اصحاب رسانه از دغدغه های اصلی خانه مطبوعات آذربایجان غربی است.

یوسف پیربوداقی روز شنبه 21 بهمن ماه 1402 در نشست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه با بیان اینکه خانه مطبوعات استان وارد بیست و سومین دوره خود شده است گفت: دهمین دوره انتخابات خانه مطبوعات با مشارکت ۸۷ درصدی صورت گرفت که بیانگر همدلی و همراهی تمامی اصحاب رسانه با این مجموعه است.

پیربوداقی افزود: طی یکسال گذشته ۱۵نشست خبری با روسای دستگاه های اجرایی استان و ۶ جشنواره رسانه ای در خانه مطبوعات استان برگزار شده است.

وی ادامه داد: در فرصت باقیمانده امسال نیز اختتامیه ۲ جشنواره اربعین و رسانه و رسانه و مرز برگزار خواهد شد‌.

پیربوداقی بابیان اینکه ،آذربایجان غربی قطب فرهنگی،تجاری و اقتصادی بوده و راه ارتباطی با ۳ کشور و اروپا است گفت:برای اولین بار با عمکاری اصحاب رسانه توانمندی های استان در حال شناسایی است.

رییس خانه مطبوعات آذربایجان غربی در این نشست به مشکلات اصحاب رسانه نیز اشاره کرد و گفت:با نبود حمایت ها و بسته های حمایتی رسانه های مکتوب استان به سمت ماده ۱۶سوق داده می شوند.

وی مشکلات بیمه ای اصحاب رسانه را از دغدغه های اصلی خانه مطبوعات عنوان کرد و از وزیر خواست با تذکر به صندوق هنر و رسانه اعلام کنند با چهره گشاده با اصحاب هنر و رسانه برخورد کنند وی در پایان سخنان خود باتوجه همزمانی سفر وزیر ارشاد با اعیاد شعبانیه وسالگرد پیروزی انقلاب وانتخابات مجلس خواستار ارائه بسته تشویقی وحمایتی ویژه ازسوی وزیر ارشاد شد.

انتهای پیام/


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا