اخبار
۱۴۰۲/۰۹/۲۹          نتایج دهمین دوره انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های آذربایجان غربی

🔹رئیس گروه رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در خصوص نتایج دهمین دوره انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان گفت: خوشبختانه این دوره انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان غربی در سلامت کامل و با حضور ١۵٩ نفر از ١٨٨ عضو اصلی و مشارکت ٨۴/۶ درصدی به صورت الکترونیکی برگزار شد.

🔸خدیجه رستمی نژاد ضمن تقدیر از زحمات معاونت مطبوعاتی وزارت متبوع، همه عوامل درگیر و مشارکت پرشور اعضا و تبریک به منتخبین جدید و آرزوی موفقیت برای همه فعالان مطبوعاتی و رسانه ای افزود: در بخش مدیران مسوول آقایان یوسف پیربوداقی و حامد قدرتی احمدآباد با ١٠٧ و ٨٢ رای به عنوان اعضای اصلی و خانم طاهره زینالی با ٣۶ رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

🔹وی ادامه داد : در بخش نماینده روزنامه نگاران و خبرنگاران آقایان اکبر بابایی ، عبدالسلام معروفی و وحید اوراز به ترتیب با ١١٣ ،  ٨٩ رای و ٧۶ رای به عنوان اعضای اصلی انتخاب گردیدند و همچنین آقایان صابر چهره قانی منتظر و امیر ایزددوست با ۴۵ و ٣۴ رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

🔸رستمی نژاد خاطرنشان کرد : در بخش نمایندگی روزنامه های سراسری هم آقایان رضا ایمانپور یوردشاهی با ٧٩ رای به عنوان عضو اصلی و موسی محمدجعفری با ٣۴ رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند .

🔹رئیس گروه رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد : در بخش نمایندگی خبرگزاری ها و پایگاه های خبری نیز آقایان سینا میرزا محمدی با ٧۶ رای به عنوان عضو اصلی و کاظم کاظمی کوک تپه با ۵٠ رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب گردیدند.

🔸رستمی نژاد تاکید کرد : بر اساس مواد اساسنامه دوره فعالیت هیات مدیره خانه های مطبوعات و رسانه‌ها بمدت ٣ سال می باشد که این افراد موفق به رای اعتماد اعضا شدند.

🔹رئیس گروه رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد : در بخش بازرسان نیز خانم ها لعیا نورانی و شیرین شریفی با ١٠۴ و ۶۴ رای به عنوان اعضای اصلی و خانم بیتا اختیاری با ۵٣ رای به عنوان عضو علی البدل به مدت یکسال انتخاب شدند.

 

خانه مطبوعات و رسانه‌های

آذربایجان غربی


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا