اخبار
۱۴۰۲/۰۵/۲۱          تخریب به نفع جامعه و خود خبرنگار نیست

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی:

تخریب به نفع جامعه و خود خبرنگار نیست

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: اصحاب رسانه به این موضوع توجه کنند که انتقاد با تخریب متفاوت است؛ تخریب به نفع جامعه و خود خبرنگار نیست.

به گزارش خبرنگار نای قلم، علیرضا نوروزی امروز در آیین بزرگداشت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگار باید مراقب باشد به جامعه خبری و رسانه‌ای آسیب نرسد و نگاه مسوولان به جامعه رسانه‌ای و مطبوعاتی منفی نشود.

وی تصریح کرد: خبرنگاران چون شناخت بهتری دارند، درگیر مسائل هستند و سطح جامعه را بهتر رصد می‌کنند، یک قدم جلوتر از عموم مردم قرار دارند و می‌توانند بهترین مشاور باشند و تصمیمات بهتری بگیرند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی خبرنگاران را حلقه رابط بین مردم و مسئولان دانست و افزود: اصحاب رسانه باید در پیشرفت کامل جامعه تاثیرگذار باشند و برای آینده ایرانی بهتر و زیباتر تلاش کنند.

گفتنی است در این آیین واحد صلح یاری ویژه مطبوعات آذربایجان غربی توسط ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان و با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و أصحاب رسانه در محل خانه مطبوعات این استان افتتاح شد.

ناصر عتباتی در آیین افتتاح این واحد صلح یاری با تبریک روز خبرنگار بیان کرد: این واحد صلح یاری به همت دادگستری کل استان، شورا‌های حل اختلاف، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان برای حل و فصل مسائل و مشکلات حوزه مطبوعات و حوزه اطلاع رسانی در بادی امر از طریق صلح و سازش و حل اختلاف به صورت مسالمت آمیز افتتاح شد.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: ابلاغ صلح یاران خانه مطبوعات استان صادر شده است که تقدیم می‌شود تا این واحد صلح یاری به صورت رسمی کار خود را آغاز کند، اما امیدوارم شاهد هیچگونه مشکلی در حوزه امر اطلاع رسانی و اقدامات خبرنگاران نباشیم و اگر مشکلی نیز پیش آمد با همت صلح یاران خانه مطبوعات با سازش ختم به خیر شود.

انتهای پیام/

 



دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا