اخبار
۱۴۰۲/۰۵/۲۱          خبرنگاران انصاف را در نقدها مورد توجه قرار دهند

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی:

خبرنگاران انصاف را در نقدها مورد توجه قرار دهند

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: خبرنگاران ناظران منصفی از طرف افکار عمومی هستند که باید امر مهم انصاف و عدالت را در نقدها مورد توجه قرار دهند و همه جانبه نگر باشند و سعی کنند نقاط قوت را به ویژه زمانی که جامعه نیاز به روحیه حرکت، پویایی و امیدآفرینی دارد را مد نظر قرار دهند.

به گزارش خبرنگار نای قلم، دکتر ناصر عتباتی امروز در آیین بزرگداشت روز خبرنگار که با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی، رسانه‌ای و فعالان عرصه رسانه و خبرنگاران در محل سالن اجتماعات خانه مطبوعات استان برگزار شد، اظهار کرد: عرصه رسانه و خبر عرصه خطیری است و امروز حکومت رکن چهارمی دارد که آن عرصه رسانه است و در نظام حاکمیتی ما جایگاه ویژه‌ای را برای امر اطلاع رسانی در حوزه چرخه اطلاعات و نظارت و پاسخگویی از کانال خبرنگاران را شاهد هستیم.

وی افزود: اصحاب رسانه و اهل قلم در ارتقاء سطح دانش و آگاهی های جامعه و ایجاد حساسیت و حرکت و جهت دهی به اقدامات مدیران نقش بسیار پررنگ و تاثیرگذاری دارند.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به سازندگی نقدهای منصفانه گفت: نقدهای سازنده، راه‌گشا و توام با انصاف می توانند با ارائه طریق در جهت اصلاح، تقویت و کاستن از نقاط ضعف به همه مجموعه ها کمک کنند.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به امر مهم انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری و نقش رسانه در ایجاد حساسیت در بین مردم برای شرکت در این واقعه مهم و انتخاب اصلح را با توجه به شرایط و نیازهای جامعه را مورد تاکید قرار داد.

عتباتی در پایان ضمن تاکید بر اهمیت روایت اول و حمایت دستگاه قضایی استان از اقدامات قانونمند، از اصحاب رسانه خواست در مقام نوشتن همه مبانی قانونی و اعتقادی را رعایت کنند و حرکت قانونمند، عادلانه و منصفانه را توام با رعایت مسائل شرعی و اخلاقی را در دستور کار خود قرار دهند و به موازات کار اطلاع رسانی در حوزه آگاهی بخشی هم تلاش کنند.

انتهای پیام/



دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا