اخبار
۱۴۰۲/۰۵/۲۱          جای روزنامه‌نگاری اجتماعی در آذربایجان‌غربی خالی است

رییس خانه مطبوعات و رسانه‌های استان:

جای روزنامه‌نگاری اجتماعی در آذربایجان‌غربی خالی است

رییس خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان غربی گفت: جای روزنامه‌نگاری اجتماعی در استان خالی است و باید با تلاش بیشتر این جای خالی را پر کنیم.

به گزارش خبرنگار نای قلم، یوسف پیربوداقی در آیین بزرگداشت روز خبرنگار اظهار کرد: روزنامه‌نگاری اجتماعی مقدمه و آغاز ورود به سرمایه اجتماعی است.

وی با تاکید بر تقویت روزنامه‌نگاری اجتماعی، تصریح کرد: اگر تمام منابع اقتصادی و مادی در اختیارمان باشد اما سرمایه اجتماعی متزلزل شود تحقق توسعه امکان‌پذیر نخواهد بود.

به گفته پیربوداقی، جشنواره‌ای با مضمون روزنامه‌نگاری اجتماعی در یک سال آینده در استان برگزار می‌شود تا زمینه برای بهبود وضعیت روزنامه‌نگاری اجتماعی فراهم شود.

رییس خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان غربی در عین حال متذکر شد: در شرایط حاضر سرمایه اجتماعی جامعه با یک دغدغه جدی مواجه است.

وی متذکر شد: اگر امروز نتوانیم فکری به گسست سرمایه اجتماعی کنیم، نسل فعلی بسیار گرفتارتر از نسل گذشته خواهد بود.

رییس خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) را راوی رویداد بزرگ تاریخ عنوان و اضافه کرد: اولین خبرنگار ما در عصر عاشورا حضرت زینب (س) بودند و امروز رسالت خبرنگاران هم رسالت آن حضرت است.

پیربوداقی اذعان کرد: اسوه و نمودار حرکت خبرنگاران همان مسیر حضرت زینب (س) است که با نطق خود و روایت از حقایق حادثه کربلا تا شام وجدان‌های خفته را بیدار کرد.

در این آیین برخی از خبرنگاران به بیان دغدغه‌های این قشر پرداختند.

انتهای پیام/


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا