اخبار
۱۴۰۲/۰۵/۱۷          محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را گرامی داشت

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۷ مرداد روز خبرنگار فرصت مغتنمی برای قدردانی از کوشش کسانی است که در عرصه تبیین، آگاهی‌بخشی و پاسداری از حقیقت، خستگی نمی‌شناسند. در روزگاری که بدخواهان انقلاب اسلامی با تحریف و روایتگری مغرضانه به نبردی جدی و مستمر با حقیقت برخواسته‌اند، نقش اصحاب رسانه، در ایستادگی در برابر این امواج و  تخریب، دروغ و فریب، بیش از همیشه مهم است.

روایت حماسه و جهاد تبیین جزء اصلی قیام عاشوراست. حضرت زینب(سلام الله علیها) و حضرت امام سجاد(علیه السلام) راویان و خبررسان‌های اصلی این واقعه مهم هستند. امروز نیز دنیای رسانه‌ای تحولات و تغییرات سریعی را رقم زده‌ و روزنامه‌نگاران و اهالی رسانه به شکل‌های مختلف از این گونه رسانه‌ها برای انجام کار حرفه‌ای استفاده می کنند. صداقت و واقع نگاری، امید آفرینی و اعتماد زائی، رعایت عدل و انصاف و سودمندی برای جامعه، واجد اهمیتی وافر است و تاثیر گذاری مثبت تلاش شبانه روزی خبرنگاران و اصحاب رسانه، رهین آن خواهد بود.

شما راویان پیشرفت و آبادانی در گستره جغرافیایی استان آذربایجان غربی مسئولیتی بسیار خطیر عهده دار هستید. روایت درست تلاشها و نقد دلسوزانه کارکردها می تواند بسترساز جبران عقب ماندگی ها و کمک به توسعه ای پایدار باشد.

خادمان مردم در دولت مردمی همه تلاش خود را بکار بسته اند تا امید و رفاه را برای ساکنان این خطه از ایران عزیز فراهم سازند و انجام این وظایف، جز با نقش آفرینی رسانه ها و همراهی و همکاری خبرنگاران به عنوان نمایندگان افکار عمومی میسر نمی شود.

در روز خبرنگار، با گرامیداشت یاد راویان و خبرنگاران عظمت اسلام و ایران و تبریک این روز عزیز، برای همه اهالی رسانه موفقیت در ادای ماموریت خطیر خبری و تبیینی را آرزومندم.

 

محمدصادق معتمدیان

استاندار آذربایجان غربی

 

خانه مطبوعات و رسانه‌های

آذربایجان غربی


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا