اخبار
۱۴۰۱/۱۲/۲۳          برگزاری اولین شتاب "هوشمندسازی پلیس" در استان آذربایجان غربی

- اولین رویداد شتاب «هوشمندسازی پلیس» به همت مرکز آموزش علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این رویداد که با حضور سردار "رحیم جهانبخش" فرمانده انتظامی استان، دکتر "سهراب عبداله زاده" سرپرست واحد استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی و روسای پلیس های تخصصی (بهره بردارن ایده ها( و ارائه دهندگان ایده ها در سالن جلسات ستاد فرماندهی برگزار شد.

سردار جهانبخش به اهمیت رویدادهای شتاب و نقش آن در کارآفرینی اشاره کرده و گفت؛ همه سازمان ها، ادارات و نهاد ها، چه دولتی و چه غیر دولتی، برای بقا خود بایستی به دنبال کسب ها های درامد زاباشند  و هر نهادی که نتواند در این مسیر قدم بردارد و نسبت به ایجاد درامد پایدار اقدام ننماید؛ حیات آن سازمان با مشکل مواجه شده و نخواهد توانست وظایف خود را ایفاد نماید.

 وی افزود کارآفرینی مستقیما با ماموریت های پلیس  ارتباط مستقیم دارد چرا که بیکاری منجر به رشد نرخ جرم در جامعه می شود.

 فرمانده انتظامی استان گفت: در رویداد امروز ایده های جالب و کاربردی مطرح شد که هریک می تواند به نوبه خود ضمن بهبود فرآیندها و کمک به ماموریت های انتظامی در حوزه های اطلاعاتی و عملیاتی منجر به نفع عمومی گردد در عین حال نباید از جنبه های کارآفرینی طرح ها نیز غافل شد.

سردار جهانبخش در پایان بیان کرد: درمسیر هوشمندسازی، پلیس ایران اسلامی با راه‌اندازی سامانه‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف به دنبال ارائه خدمات مختلف در بستر فضای مجازی و تسهیل در خدمات به مردم است.

گفتنی است که در پایان این مراسم از صاحبان ایده های برتر تجلیل به عمل آمد.

 

خانه مطبوعات و رسانه های استان آذربایجان غربی


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا