اخبار
۱۴۰۰/۰۶/۲۷          رفع موانع و آگاه سازی رسانه‌ای از موثرترین راهکارهای مقابله با کرونا و انجام واکسیناسیون عمومی هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به ورود واکسن‌های مختلف کرونا، رفع موانع و آگاه سازی رسانه‌ای را از موثرترین راهکارهای مقابله با کرونا و انجام واکسیناسیون عمومی دانست.

حجت‌الاسلام ناصر خدایاری در هفدهمین جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونای استان با بیان اینکه باید جلوی تبلیغات سیاست های غلط و ایجاد ذهنیت منفی و ناامیدی در مردم گرفته شود، اظهار کرد: متاسفانه فرهنگ سلامت در بین مردم از سطح بسیار پایینی برخوردار بوده و نیاز به سرمایه‌گذاری و فرهنگ سازی در این زمینه بسیار مشهود است.

وی با بیان اینکه کنترل بیماری کرونا و واکسیناسیون با ارتقای فرهنگ سلامت میسر است، تصریح کرد: مردم باید برای سلامت خود و اطرافیانشان از حضور در اجتماعات پرهیز کنند و تا زمانی که ترس از دست دادن سلامتی فراگیر نشود کنترل بیماری کاری بسیار سخت خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: رفع موانع کنترل بیماری و واکسیناسیون از سوی تمامی دستگاه‌های اجرایی و آگاه سازی رسانه‌ای به عنوان دو بازوی اصلی مقابله با این بیماری منحوس قلمداد می‌شوند.

خدایاری ادامه داد: در حال حاضر وضعیت هماهنگی دستگاه‌های اجرایی مختلف برای کنترل بیماری و ورود واکسن و همچنین کمک برای واکسیناسیون قشرهای مختلف روبه بهترشدن است و اکنون باید رسانه‌ها همانند روزهای اول شیوع بیماری، پای کار آمده و آگاه سازی های لازم را برای مردم انجام دهند.

وی به بسته های تسهیلاتی ویژه رسانه‌ها از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و افزود: امیدواریم با این بسته‌های تسهیلاتی که در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت بتوان در زمینه آگاه سازی و ارتقای فرهنگ سلامت قدم‌های موثرتری برداریم.

خدایاری همچنین بر واکسیناسیون سالخوردگان جامانده و روستاییان تاکید کرد.

 

شورای اطلاع رسانی آذربایجان‌غربی

 

خانه مطبوعات و رسانه های استان آذربایجان غربی


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا