اخبار
۱۴۰۰/۰۶/۱۳          افزایش سواد موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی: 

افزایش سواد موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت افزایش سواد آموزی و برنامه ریزی برای سواد آموزی افراد بیسواد جامعه، گفت: افزایش سواد موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

علی مصطفوی در جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی استان، با تاکید بر اهمیت سواد آموزی و ایجاد فرصت های مناسب برای تحصیل افراد بی سواد در جامعه، افزود: حداقل تحصیلات و حتی سواد خواندن و نوشتن می تواند افراد را تا حدود زیادی از آسیب های اجتماعی دور کند. 

وی شناسایی افراد بیسواد در استان و برنامه ریزی برای سواد آموزی تمامی این افراد را ضروری دانست و گفت: ترغیب افراد بی سواد برای حضور در کلاس های نهضت سواد آموزی باید صورت گیرد و در این زمینه نقش صدا و سیما و رسانه ها بسیار مهم و موثر خواهد بود. 

معاون استاندار همچنین خواستار استفاده از مربیان و معلمان مجرب و کارآزموده در کلاس های درس نهضت سواد آموزی شد و گفت: توجه به کیفیت آموزش در کلاس های نهضت سواد آموزی باید مورد توجه قرار گیرد. 

مصطفوی در ادامه با اشاره به اهمیت سواد آموزی و ریشه کنی بی سوادی در استان، از دستگاه های اجرایی استان خواست تا در پیشبرد اهداف آموزشی سواد آموزی استان همکاری کنند. 

وی همچنین از مسئولان نهضت سواد آموری نیز خواست تا از ظرفیت دفاتر تسهیل گری در مرکز استان در شناسایی و آموزش افراد در معرض آسیب های اجتماعی نیز استفاده کنند.


☫ شورای اطلاع رسانی آذربایجان‌غربی

خانه مطبوعات و رسانه های استان آذربایجان غربی

دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا