اخبار
۱۳۹۹/۱۲/۱۶          سومین محموله واکسن کرونا وارد آذربایجان غربی شد

🔹 رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی درباره مرحله اول دریافت واکسن در استان گفت: در مرحله اول 360 دوز واکسن برای دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی و 75 دوز واکسن برای دانشکده علوم پزشکی خوی دریافت شد که در مجموع 435 دوز واکسن با اولویت افراد شاغل در بخش های آی سی یو بیمارستان ها تزریق شد.

🔹 دکتر جواد آقازاده درباره مرحله دوم دریافت واکسن کرونا افزود: در مرحله دوم 2 هزار و 485 دوز واکسن برای استان و 305 دوز واکسن برای دانشکده علوم پزشکی خوی دریافت شد که در مجموع 2 هزار و 790 دوز واکسن توسط آذربایجان غربی دریافت شد.

🔹 رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی درباره مرحله سوم دریافت واکسن ابراز کرد: در مرحله سوم دریافت واکسن، یک هزار و 345 دوز واکسن برای دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی و 210 دوز واکسن برای دانشکده علوم پزشکی خوی دریافت شد و در مجموع یک هزار و 555 دوز واکسن کووید 19 در استان دریافت شد. 

🔹 دکتر آقازاده درباره تعداد واکسن دریافتی استان افزود: تاکنون 4 هزار و 780 دوز واکسن کووید 19 به آذربایجان غربی تحویل داده شده است که از این تعداد 4 هزار و 190 دوز واکسن برای دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی و 590 دوز واکسن برای دانشکده علوم پزشکی خوی می باشد و همچنان کادر درمان در اولویت دریافت واکسن هستند.

✅ خانه مطبوعات و رسانه های
استان آذربایجان غربی

دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا