اخبار
۱۳۹۹/۰۵/۱۷          دکتر آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی طی پیامی روز خبرنگار را به اصحاب قلم تبریک گفت

متن پیام بشرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

ثنا و سپاس خاص ذات بی همتای پروردگار عالمیان که اندیشه ها را به وسع بینایی دل تعمق بخشید و به قلم قسم خورد .

امروزه آگاهی بخشی عرصه ای یافته است سترگ و در این وادی، قلم به دستان با مناعت هنرمندانی سپرده شده است که گوهر وجودی خود را در زلال اندیشه ای ناب، تطهیر نموده و صداقت و سلامت را بعنوان دری ارزنده سرلوحه امور قرار داده اند و با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ " آگاهی بخشی" را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.

خبرنگاران تجسم امانت، مسئوليت، تعهد، دلسوزي و وظيفه اندو این مسئولیت پذیری بوژه در بحرانها اهمیتی دوچندان می یابد . با شیوع بیماری کرونا ویروس اصحاب گرانقدر رسانه و خبرنگاران محترم در آموزش و اطلاع رسانی به مردم نقش موثری ایفا کردند که جای بسی تشکر دارد .

اینجانب به پاس رسالت قلم و پاسداشت کرامت انسانی، فرا رسیدن 17 مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی  و روز خبرنگار را گرامی داشته و این روز را به تمامی اصحاب رسانه و قلم تبریک عرض می نمایم و بر خود و لازم می دانم مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش خستگي ناپذير تمامی خبرنگاران كه در انعكاس اخبار و دست آوردهاي عرصه سلامت استان و در راه رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق و وثیق به تصویر عینی از واقعیت تلاش می نمایند ، اعلام دارم و دست همه اصحاب قلم را در زير اين خيمه صفا و صداقت براي ادامه همكاري هاي رسانه اي به گرمي می فشارم.

امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی  و ارتقاء سطح سلامت جامعه موفق و موید باشید.

 دکتر جواد آقازاده
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و
خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی

✅خانه مطبوعات و رسانه های 
استان آذربایجان غربی 



دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا