اخبار
۱۳۹۹/۰۵/۱۷          مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی
خبرنگار چشم بینای جامعه است

🔹مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با صدور پیامی به مناسبت روز خبرنگار گفت: خبرنگار چشم بینا و زبان گویای جامعه است.

🔹حجت الاسلام دکتر ناصر خدایاری در پیامی که روز پنجشنبه صادر کرد، خبرنگاران را امانت دار جریان گردش اطلاعات دانسته و افزوده است: خبرنگار متعلق به همه اقشار جامعه است و نباید به یک دستگاه یا گرایش خاصی تعلق داشته باشد.

🔹وی خبرنگار را زبان گویا و چشم بینای جامعه توصیف کرده و افزوده است: خبرنگار باید پاسدار منافع عموم باشد.

🔹مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی فعالیت خبرنگاران در حوزه های تخصصی را از نقاط قوت این حرفه دانسته و‌اظهار داشته است: فعالیت خبری در حوزه های تخصصی را نباید با خدمت به یک دستگاه خاص اشتباه گرفت.

🔹دکتر خدایاری با بیان اینکه فعالیت خبری در حوزه‌های تخصصی افزایش اعتبار خبر را به دنبال دارد و اهمیت این موضوع در حوزه خبرنگاری سلامت در مقابله و پوشش خبری بیماری کرونا بیش از پیش بر همگان آشکار شد.

🔹وی با اشاره به اینکه بزرگترین چالش پیش روی حرفه خبرنگاری دوری جستن از نگاه غیر تخصصی به مسایل و موضوعات است، ادامه داده است: برگزاری دوره‌های آموزشی بیش از گذشته باید در دستور کار قرار گیرد و خبرنگاران متخصص تربیت و در فضای خبری به کار گرفته شود.

🔹حجت الاسلام دکتر خدایاری دربخش دیگر پیام خود افزوده است: صداقت و‌تعهد دو مولفه ای است که می تواند خبرنگار را به اوج موفقیت رسانده و‌درهای پیروزی را به روی او بگشاید.

🔹وی روز خبرنگار را برتمامی خبرنگاران و اصحاب فرهنگ و‌رسانه استان تبریک گفته و خاطرنشان ساخت : امید می رود جامعه خبری استان شاهد رشد و بالندگی روز افرون شود.

✅خانه مطبوعات و رسانه های 
استان آذربایجان غربی

دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا