اخبار
۱۳۹۹/۰۵/۱۷          ‍ تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار
سلام و درود خدا بر تمامی خبرنگاران شهید که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی و مقابله با زرمندان و زورمندان بریده از انسانیت و قدرت‌های سلطه ‏گر جهانی قرار دادند و در این راه پرافتخار به لقاء محبوب رسیدند.
سلام و درود خدا بر تمامی وقایع‌ نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‏دارند و اندیشه خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‏گیرند.

روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند. خبرنگاران، وجدان بیدار، چشمان بینا، زبان گویای جامعه و طلایه داران جبهه آگاهی هستند که به عنوان سفیران در بین سازمان ها، نهادها و دولت با سختی و مشکلاتی که در این کار وجود دارد با تمام توان به فعالیت خود ادامه می دهند و حرف و درد دل مردم و صنوف را به گوش مسئولین می رسانند.

بی تردید کارکرد رسانه های محلی در ارائه تصویری از مشکلات موجود منطقه و نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه های اجرایی بی بدیل و غیرقابل انکار است. هیچ کس مجاهدت های خبرنگاران دفاع مقدس و روزهای مبارزه با کرونا را فراموش نخواهد کرد و این افتخارات اصحاب رسانه تا ابد در قاب خاطره ها خواهد درخشید و راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است. چنانچه پیامبر خدا صلی الله علیه و آله در حدیثی فرموده اند: «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس». از همین روست که می توانیم حق گویی و مطالبه گری حق توسط خبرنگاران عزیز را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم و قدردان آن باشیم.

روز خبرنگار را به همه اصحاب رسانه استان، این دلاوران خستگی ناپذیر تبریک می گویم و از خداوند منان مسئلت دارم. قلمتان را در راه سرافرازی اسلام عزیز و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایدار و مستدام بدارد./ . انشاءا...

علی اکبر گروسی
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی

✅خانه مطبوعات و رسانه‌های
استان آذربایجان غربی

دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا