اخبار
۱۳۹۹/۰۴/۰۳          آذربایجان‌غربی از مرز روزانه ۷۰۰ کرونایی گذشت!

برخی از محدودیت‌ها برای جلوگیری از شیوع کرونا در حالی دوباره از سرگرفته شد که تعداد مبتلایان روزانه در آذربایجان غربی مرز ۷۰۰ نفر را گذرانده است.

آذربایجان غربی در حالی موقعیت بحرانی خود را نسبت به شیوع بیماری کرونا سپری می کند که تعداد مبتلایان به این بیماری در تاریخ آخرین روز خردادماه مرز ۷۰۰ نفر را نیز رد کرد.

افزایش آمار مبتلایان به کرونا در آذربایجان غربی علیرغم تمامی هشدارهایی که داده شد و از سوی مردم رعایت نشد، مسئولین را وادار با بازگرداندن دوباره برخی از محدودیتها کرده است.

ضروری شدن استفاده از ماسک در ادارات و امکان عمومی و تعطیلی پارک ها و فضاهای تفریحی از جمله محدودیت‌هایی است که اوج گیری مجدد کرونا برای مردم در این استان به ارمغان آورده است.

از آنجایی که تعطیلی کسب و کارها می تواند خسارت های جبران ناپذیری به اقتصاد و معیشت مردم وارد کند و از سوی دیگر به گفته متخصصان داخلی و خارجی کرونا تا پیدا شدن درمان قطعی مهمان مردم می ماند، از این رو بهترین راه برای گذر از این بحران با کمترین خسارت و ضرر اقتصادی، روانی و اجتماعی رعایت پروتکل های بهداشتی و کاهش حداکثری حضور مردم در تجمعات غیر ضروری است.

انتهای پیام*/


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا