اخبار
۱۳۹۹/۰۳/۳۱          ‍ دیدار حجت الاسلام سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه با اعضای جدید هیات مدیره خانه مطبوعات آذربایجان غربی
🔹حجت الاسلام سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه ظهر امروز با حضور در محل خانه مطبوعات آذربایجان غربی با اعضای هیات مدیره و همچنین رئیس اداره امور رسانه و مطبوعات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار کرد و به منتخبین جدید دوره نهم تبریک گفت.

🔹رییس هیات مدیره خانه مطبوعات آذربایجان غربی در این دیدار خواستار حل مشکلات صندوق بیمه نویسندگان و هنرمندان مربوط به حوزه خبرنگاران شد و از نمایندگان مردم خواست به جامعه خبری کمک کنند.

🔹یوسف پیربوداقی با تاکید بر اینکه کرونا مشکلات زیادی برای جامعه مطبوعاتی و خبرنگاران ایجاد کرده ؛  خاطرنشان ساخت : مطبوعات تنها سند ماندگار هویت ملی و فرهنگی کشور و منطقه هستند و ضروری است نمایندگان مردم و مسوولان برای حفظ بقای آنها دنبال چاره باشند.

🔹امید سیاح رئیس اداره امور رسانه و مطبوعات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم در نشست مطالبی در خصوص چگونگی روند صدور مجوز و پرداخت یارانه از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد بیان کرد و خواستار افزایش اختیارات استان ها در خصوص موارد فوق و حل مشکلات پیرامونی شد.

🔹عبدالسلام معروفی ، اکبر بابایی، نوید عزیزی و سینا میرزامحمدی از اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های آذربایجان غربی هم در این نشست در خصوص مسائل و مشکلات خبرنگاران و مطبوعات مطالبی بیان کردند.

🔹تعیین تکلیف خانه های مطبوعات و لایحه سازمان نظام صنفی رسانه ای کشور، حمایت جدی از خبرنگاران و مطبوعات از سوی مسوولان کشوری و استانی و نمایندگان مردم در مجلس ، حل مشکلات صندوق اعتباری نویسندگان و هنرمندان مربوط به خبرنگاران،  بیمه خبرنگاران ، افزایش اختیارات خانه های مطبوعات در کل کشور از سوی وزارت متبوع و غیره از جمله مواردی بود که توسط اعضای هیات مدیره در این نشست و دیدار در حضور نماینده مردم ذکر گردید و خواستار همراهی وکلای مردم برای حل مشکلات و موارد فوق شدند.

🔹حجت الاسلام سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست ضمن تبریک به اعضای جدید هیات مدیره تاکید کرد : حل مشکلات خبرنگاران و مطبوعات جزو دغدغه ها و برنامه های اصلی بنده در ابتدای ورود به عرصه مجلس در این دوره بود که با جدیت تمام پیگیری خواهند شد.
انتهای پیام*/

دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا