اخبار
۱۳۹۹/۰۳/۱۹          تاکید فرماندار ارومیه بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در جامعه و مراکز آموزشی

جلسه فرماندار ارومیه با نمایندگان آموزشگاههای علمی شهرستان جهت هماهنگی برای بازگشایی این مراکز پس از کرونا، در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

علیرضا ملامحمدی زاده در این جلسه با تاکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در جامعه و مراکز آموزشی، اظهار کرد: بازگشایی آموزشگاه های علمی آزاد منوط به اعلام زمان و جزئیات پروتکل های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر نحوه شروع به کار این مراکز است.

فرماندار ارومیه در ادامه با اعلام اینکه دولت حساسیت زیادی در قبال حفظ سلامت آینده سازان کشور دارد، افزود: آموزشگاه های علمی ملزم به رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا بوده و کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

وی همچنین برخورد با موسسات آموزشی غیرمجاز را ضروری دانسته و یادآور شد: از خانواده دانش آموزان تقاضا داریم که ضمن رعایت توصیه های بهداشتی، از مجوزدار بودن موسسات آموزشی که فرزند خود را به آنجا می‌سپارند، اطمینان حاصل کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه ویروس کرونا برخی از ضعف های ما در سیستم آموزشی را آشکار ساخت، گفت: موسسات آموزشی آزاد برای ارتقاء و بهبود زیرساخت های سیستم آموزشی، دولت را یاری کنند.

 

شورای اطلاع رسانی آذربایجان‌غربی


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا