اخبار
۱۳۹۹/۰۳/۱۳          داوری آثار رسیده به دبیرخانه نخستین جشنواره پیام رسانان سلامت در خانه مطبوعات آذربایجان غربی برگزار شد

در جلسه‌ای که با حضور هیات داوران ترتیب یافته بود آثار راه یافته به جشنواره در دو بخش اختصاصی و عمومی با محوریت گزارش، مصاحبه و خبر، عکس خبری و یادداشت در بخش اختصاصی(روزنامه‌نگاران) و ویدئوکلیپ و موشن گرافیک، اینفوگرافیک، پیام فرهنگی و طنز در بخش عمومی(شهروندخبرنگاران و غیرروزنامه نگاران) ارزیابی، امتیازدهی و نفرات برگزیده انتخاب شدند.

شهرستانهای ارومیه، مهاباد، بوکان و تکاب به ترتیب بیشترین آثار را به دبیرخانه جشنواره ارسال داشته بودند و سایر شهرستانهای استان اثر قابل اعتنایی نداشتند. ضمن اینکه چند اثر هم از استان کردستان و آذربایجان شرقی به این جشنواره رسیده بود که به دلیل مغایرت با شرایط اعلامی، در بخش رقابت شرکت داده نشدند.

هیات داوران در پایان این جلسه ۳۱ گزارش از ۲۴ نفر، ۲۷ مصاحبه و خبر از ۲۰نفر، ۳۲ عکس خبری از ۱۲ نفر و ۳۵یادداشت از ۱۹ روزنامه نگار را مورد ارزیابی قرار دادند که در بخش یادداشت و خبر آثار از کمیت و کیفیت بسیار پایین و در بخش عکس خبری، گزارش و مصاحبه، تولیدات فاخر و قابل توجهی در جشنواره شرکت داشتند.

هیات داوران همچنین محتواهای یک نشریه محلی فعال و یک روزنامه سراسری فعال در بحث فرهنگ‌سازی مقابله با شیوع کرونا را هم بررسی و نهایتا عملکرد آنان را قابل تقدیر دانست.

همچنین در بخش عمومی و آثار شهروندخبرنگاران ، ۵۰ اثر از ۳۲ شرکت کننده ارزیابی و نفرات برگزیده انتخاب شدند.

نخستین جشنواره پیام رسانان سلامت آذربایجان غربی، با هدف فرهنگ سازی و حمایت از محتواهای رسانه‌ای مرتبط با کرونا فروردین امسال برگزار شد و منتخبین نیمه اول تیرماه در مراسمی با حضور مقامات و مسئولین استانی تجلیل خواهند شد.

انتهای پیام*/


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا