اخبار
۱۳۹۹/۰۳/۰۱          نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان غربی بمناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس پیام مشترکی صادر کردند.
متن این پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس یادگار  ارزشمند و تاریخی حضرت امام خمینی "ره" و بیانگر عمق و بُرد نگاه آن پیر فرزانه نسبت به مسائل جهانی و بین‌المللی بود که هم اکنون در بیشتر نقاط جهان به ویژه در کشورهای اسلامی به عنوان روز بین المللی مبارزه با نظام سلطه و صهیونیسم جهانی، مورد توجه و احترام است و به عنوان نماد حمایت از مظلوم پررنگ تر شده و با حضور گسترده روزه داران عالم تجلی بیشتری می یابد.

ملت بزرگ و شهید پرور ایران اسلامی و استان آذربایجان غربی نیز سالهاست اهمیت و جایگاه قدس، این سرزمین وحی و قبله نخستین جهان اسلام  را می‌شناسد و در دفاع از حریم  آن در طول سالیان  لحظه‌ای تعلل و سستی به خود راه نداده است.

گرچه روز جهانی قدس امسال در ایران اسلامی و سایر کشورها به دلیل شیوع ویروس کرونا همانند سالهای گذشته  برگزار نخواهد شد ولیکن آزادی خواهان و عدالت طلبان عالم در همه حال فریاد انزجار و نفرت خود را از ظلم و استکبار  صهیونیست و ایادی آنان ، بلند تر و رساتر از همیشه  به گوش جهانیان خواهند رساند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت این روز بزرگ در کنار  مردم شهید پرور استان آذربایجان غربی و همراه با دریای بی کران امت خداجو و آزادی‌خواه ایران اسلامی با زبانی روزه و با دلی آکنده از ایمان و روحی سرشار از معنویت قرآن، ندای مظلوم خواهی و محکومیت سر داده و با بزرگداشت  مقام والای شهید قدس حاج قاسم سلیمانی ، گوش به فرمان  فرمایشات ولی امر مسلمین جهان  خواهیم  بود و  در جبهه ای واحد و شکست ناپذیر در مقابل جبهه مارقین، قاسطین و ناکثین قرن  خواهیم ایستاد و همه ملت های آزادی‌خواه و بشردوست جهان را به پشتیبانی از این حرکت اسلامی و انسانی دعوت  خواهیم کرد.

سید مهدی قریشی
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی 
و امام جمعه ارومیه

محمد مهدی شهریاری
استاندار آذربایجان غربی

دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا