اخبار
۱۳۹۸/۱۲/۰۳          بیانیه مشترک خانه مطبوعات و بسیج رسانه استان آذربایجان غربی در حمایت از حضور حداکثری مردم در انتخابات

اکنون که رشد امواج بیداری اسلامی و تحولات شگرف منطقه نظام سلطه به سرکردگی آمریکای تروریست را با چالش جدی مواجه ساخته و قریب الوقوع بودن سقوط رژیم های وابسته به استکبار سبب شده است ایران اسلامی به عنوان ام القرا و مرکز ثقل محور مقاومت الگویی از نظام مردم سالاری دینی، کانون توجه ملت های مسلمان قرار گیرد. مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات یازدهمین دوره مجلس خواهد توانست جلوه‌ای نوین و شکوهمند از ثبات و پویایی انقلاب و بیداری و پایداری مستمر ایرانیان غیور را به جهانیان عرضه کند.

امروز در شرایط حساس و سرنوشت ساز منطقه بیش از هر دوران دیگری به اتحاد مردم و حضور پرشور و شعور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس پس از شهادت سردار قاسم سلیمانی و شکست سنگین آمریکایی تروریست در مقابل ملت قهرمان و ولایت‌مدار و بابصیرت ایران به شمار می رود. بی شک حضور پرشور و دشمن‌شکن مردم در پای صندوقهای رای عقب‌نشینی آمریکا و متحدین اروپایی و منطقه آن را از مواضع خصمانه اخیر در تشدید فشارها و اعمال تحریم‌ها و تهدیدات علیه نظام را رقم خواهد زد.

ما اصحاب رسانه استان آذربایجان غربی در اولین انتخابات در گام دوم انقلاب اسلامی با بصیرتی ناشی از شناخت دشمن و نقشه های آن با اراده راسخ در راه تشکیل مجلس قوی، کارآمد و برخوردار از گفتمان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه به صورت گسترده در انتخابات مجلس شرکت نموده و از آحاد ملت رشید و قهرمان برای حضور حداکثری و پرشور در انتخابات دعوت به عمل می آوریم. بی‌تردید حضور آگاهانه و سرشار از شور و شعور و نشاط انقلابی نمادی از حقانیت نظام و پایبندی و وفاداری مردم به آرمان های امامین انقلاب خواهد بود و روزنه های امید و آرزوی دشمنان این مرز و بوم را کور خواهد ساخت.

انتهای پیام*/


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا