اخبار
۱۳۹۸/۱۱/۲۷          همراه با سی‌وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب آغاز ثبت‎ نام خبرنگاران برای حضور در نمایشگاه کتاب

مدیر روابط عمومی سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز ثبتنام خبرنگاران و اهالی رسانه برای حضور در این رویداد فرهنگی خبر داد و گفت: خبرنگاران میتوانند از روز یکشنبه(۲۷ بهمن ماه) نسبت به ارائه درخواست برای فعالیت در نمایشگاه کتاب ۳۳ اقدام کنند.

سید محمد طباطبایی حسینی روز شنبه با اشاره به روند ثبت نام و همچنین نحوه حضور اهالی رسانه اعم از خبرنگاران، عکاسان و تیم های چند رسانه ای، افزود: خبرنگاران متقاضی باید یک قطعه عکس و مشخصات فردی و رسانه‌ای خود را به  نشانی پست الکترونیکی pr@tibf.ir  ارسال کنند.

مدیرکمیته روابط عمومی سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ادامه داد: همچنین اهالی رسانه باید مشخصات شخصی شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره تماس و مشخصات رسانه‌ای نیز شامل عنوان رسانه، گروه و حوزه فعالیت خود را نیز به نشانی فوق ارسال کنند.

طباطبایی تاکید کرد: اهالی رسانه تا روز یکشنبه(۴ اسفندماه سال جاری) فرصت دارند نسبت به ارسال موارد یاد شده به پست الکترونیک یاد شده اقدام کنند. 

وی یاداورشد: کارت خبرنگاری در سی و سومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران بر اساس اطلاعات ارسال شده صادر خواهد شد و هرگونه فعالیت رسانهای بدون داشتن کارت خبرنگاری در سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران میسر نیست. 

به گزارش ایرنا، تفاهم نامه همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل هفتم بهمن ماه ۹۸ با حضور محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و حجت الله صیدی مدیر عامل بانک صادرات در محل این وزارتخانه امضا شد.

براساس این تفاهم نامه مقرر شده بانک عامل خدمات رسانی در اختیار ناشران، تولید کنندگان، محصولات فرهنگی و مولفان و همه علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی را قرار داده و امکان دسترسی به اهالی قلم را تسهیل و تسریع کنند.

 ثبتنام ناشران برای حضور در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ۸ بهمن جاری آغاز و ۱۷ بهمن ماه ادامه داشت. ناشران متقاضی باید با مراجعه به سایت نمایشگاه کتاب تهران به آدرس www.tibf.ir نسبت به ثبت‏ نام اقدام کردند.

براساس اعلام روابط عمومی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تا ساعت ۲۴ روز سهشنبه (۱۵ بهمن) تعداد دو هزار و ۱۶۷ ناشر در سایت نمایشگاه کتاب تهران ثبت نام کرده‌اند.

همچنین ۳۱۰ ناشر کودک و نوجوان، یکهزار و ۳۴۸ ناشر عمومی، ۴۰۵ ناشر دانشگاهی و ۱۰۴ ناشر آموزشی نیز تا تاریخ فوق ثبتنام کردهاند.

بر اساس اعلام دبیرخانه و تفکیک استانی تعداد یک هزار و ۵۵۰ ناشر از تهران ۶۱۷ ناشر از استانها نسبت به ثبتنام اقدام کرده‌اند. از این تعداد دو هزار چهار ناشر خصوصی و ۱۶۲ ناشر دولتی هستند.

همچنین دبیرخانه کمیته ناشران داخلی، مستقر در طبقه منهای یک اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، از ساعت ۹ الی ۱۶ با شماره تلفن ۶۶۱۷۶۳۶۸ پاسخگوی ناشران است. ناشران همچنین میتوانند به صورت غیرحضوری با نشانی ایمیل ‏nasheran@tibf.ir مکاتبه کنند.

سی و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «کتاب یعنی زندگی» از ۲۶ فروردین تا ۵ اردیبهشت سال ۹۹ در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

تهران- ایرنا

انتهای پیام*/


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا