اخبار
۱۳۹۸/۰۸/۰۱          تمدید مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره ملی رسانه، مرز و مرزنشینی در آذربایجان غربی

تمدید مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره ملی رسانه، مرز و مرزنشینی  در آذربایجان غربی

رئیس گروه رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی: گفت: مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره ملی رسانه، مرز و مرزنشینی تا 15 آبان ماه تمدید شد.

امید سیاح اظهار کرد: طبق فراخوان، آثاری در جشنواره شرکت داده می شدند که از اول خردادماه سال 96 تا اول مهرماه سال 98 در رسانه ها منتشر شده و به تایید مدیرمسوول نشریه رسیده است که به منظور تشویق علاقمندان این بازه زمانی نیز تا 10 آبان ماه تمدید شد.

وی تصریح کرد: جشنواره "رسانه، مرز و مرزنشینی" با هدف تبادل تجارب و ارتقای سطح کیفی و کمی رسانه های استان های مرزی در دو بخش اصلی مختص استان های نوار مرزی کشور و بخش ویژه رسانه های استان آذربایجان غربی برگزار می شود.

سیاح توضیح داد: "مرز و تبادلات فرهنگی"، "مرز و امنیت"، "مرز و اقتصاد با تکیه بر اقتصاد مقاومتی"، "مرز و توسعه" و "مرز و آسیب های اجتماعی" محورهای جشنواره در بخش اصلی است.

رئیس گروه رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اینکه در بخش استانی محوری تعریف نشده است، ادامه داد: محورهای جشنواره در بخش ویژه که مختص رسانه های استان است، آزاد بوده و صرفا در موضوع مرز ومرز نشینی نیست لذا علاقمندان می توانند در زمینه های مختلف آثار خود را ارسال کنند.

وی گفت: نخستین جشنواره "رسانه، مرز و مرزنشینی" به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری خانه مطبوعات استان در ارومیه برگزار می شود.

سیاح اظهار کرد: هر شرکت کننده مجاز به ارسال حداکثر 2 اثر در بخش های سرمقاله و یادداشت ، خبر، عکس خبری، گزارش و مصاحبه است.

به گفته رئیس گروه رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، همه آثار باید دارای مشخصات کامل، نام رسانه و شهر محل نشر باشد لذا آثار فاقد نام مورد رسیدگی قرار نمی گیرند مگر آنکه اثر توسط مدیرمسوول تایید شده باشد.

وی یادآور شد: به نفر اول 20 میلیون ریال، نفر دوم 15 میلیون ریال و نفر سوم 10 میلیون ریال جایزه نقدی اعطا می شود.

به گفته سیاح، علاقمندان می توانند آثار خود را به آدرس resaneh.marz@gmail.com یا به دبیرخانه به آدرس ارومیه، خیابان برق، خیابان امنیت طلب، کوی نیکان، خانه مطبوعات آذربایجان غربی ارسال کنند./نای قلم



دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا