اخبار
۱۳۹۸/۰۵/۱۸          در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار عنوان شد؛ رسانه‌ها می‌توانند با پرهیز از تفرقه، سرمایه اجتماعی را پررنگ کنند
 به گزارش روابط عمومی خانه مطبوعات استان ، مراسم گرامیداشت روز خبرنگار با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، معاون سیاسی استاندار، مدیران دستگاه های اجرایی و اعضای شورای شهر، مدیران و فعالان عرصه رسانه و خبر در محل خانه مطبوعات استان 17 مرداد ماه 98 برگزار شد.

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان‌غربی در این آیین گفت: نام‌گذاری میدانی به نام خبرنگاران از خواسته‌های این قشر است تا تلاش‌های خبرنگاران قدر دانسته شود.

یوسف پیربوداقی افزود: از مسؤولان نیز خواهشمندیم از این قشر زحمت‌کش و پرتلاش حمایت کنند.

وی افزود: توسعه، شاخص‌ها و ابزارهای خاص خود را دارد و مهم‌ترین و زیربنایی‌ترین آن سرمایه اجتماعی است و اگر سرمایه اجتماعی پایین آید، توسعه نیز لطمه خواهد دید.

پیربوداقی، اظهار کرد: برگزاری سه جشنواره ابوذر، رسانه و آیات و رسانه‌نگاران انقلاب از اهم کارهای سال گذشته بود.

وی ادامه داد: همگام با دیگر ارگان‌ها، انجام برخی تفاهم‌نامه‌ها با سازمان‌ها از دیگر فعالیت‌هایی بود که طی سال گذشته انجام شد و اولین سالی بود که سه جشنواره در استان برگزار گردید.

پیربوداقی با اشاره به اینکه سال خوبی برای رسانه‌ها نبود و بحران افزایش قیمت کاغذ را داشتیم، خاطرنشان کرد: توسعه، شاخص‌ها و ابزارهای خاص خود را دارد و مهم‌ترین و زیربنایی‌ترین آن سرمایه اجتماعی است و اگر سرمایه اجتماعی پایین آید، توسعه نیز لطمه خواهد دید.

وی بیان کرد: رسانه‌ها می‌توانند با پرهیز از تفرقه، سرمایه اجتماعی را پررنگ کنند و جامعه رسانه استان حق دارد که انتظار داشته باشد تا حداقل میدانی در شهر به نام خبرنگار نام‌گذاری شد.

انتهای پیام*/


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا