اخبار
۱۳۹۸/۰۵/۱۸          پیام تبریک مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی به مناسبت روز خبرنگار

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی با صدور  پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، ضمن تبریک این روز ، بر نقش جامعه خبری در ایجاد عزم همگانی در مقابله با فرار مالیاتی و توسعه فرهنگ پرداخت مالیات تاکید کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی آذربایجان غربی در پیام حسن کوماسی آمده است:

بسم ا... الرحمن الرحیم

ن و القلم و ما یسطرون و...

۱۷ مردادماه، مصادف با « روز خبرنگار » یادآور وجدان های بیدار و ذهن های جستجوگری است که در شرایط مختلف، حقیقت را در معرض دید و قضاوت عموم قرار می دهند. بی تردید نقش و جایگاه رفیع رسانه های جمعی در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و افزایش ظرفیت فکری جامعه بر کسی پوشیده نیست. منزلت قلم های پاک ، صادق و مسئول خبرنگارانی که حیثیت و شرف خود را در گرو اطلاع رسانی دقیق به جامعه و اهداف و آرمان های بزرگ گذاشته اند و آن را با هیچ قیمتی معامله نمی کنند، ستودنی است . آرمان هایی چون استقلال اقتصادی که در سایه درآمد های پایدار متکی به منابع درون زای داخلی امکان پذیر است. در این میان پرداخت به موضوع « مالیات » به عنوان یک از منابع مهم تامین کننده هزینه های کشور به ویژه در شرایط تحریم و جوانب مختلف آن همچون ایجاد عزم همگانی در مبارزه با فرار مالیاتی و توسعه فرهنگ پرداخت مالیات، نیازمند رشدآگاهی های عمومی در این زمینه است که هنرمندی، ظرافت و خلاقیت دوچندان شما خبرنگاران، صاحبان اندیشه، نویسندگان و روزنامه نگاران را  به حمایت طلب می کند.

  بدین وسیله ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای گرانقدر عرصه خبر و اطلاع رسانی، فرا رسیدن هفدهم مرداد ؛ روز خبرنگار را به شما فعالان پرتلاش این عرصه در استان آذربایجان غربی تبریک می گویم و امید آن دارم که در مسیر آگاهی و بیان حقایق که لازمه توسعه و پیشرفت هر جامعه ای است استوارتر از پیش گام بردارید .

 

 حسن کوماسی

 مدیرکل امور  مالیاتی آذربایجان غربی


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا