اخبار
۱۳۹۷/۱۱/۲۹          رسانه ها از تفرقه، دوری و جدایی پرهیز کنند

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی گفت: شرایط فعلی ایجاب می کند رسانه ها از تفرقه، دوری و جدایی پرهیز کنند.

به گزارش نای قلم، یوسف پیربوداقی امروز در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر اظهار داشت: در شرایطی که با هجوم بی امان انواع رسانه ها و شبکه های مجازی و غیرمجازی مواجه هستیم باید به توسعه استان بیندیشیم.

وی افزود: توسعه در جامعه ای اتفاق می افتد که رسانه ها و حوزه ارتباطات قوی تز زیباتر و گیراتر عمل کنند.

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی با اشاره به ضرورت هم افزایی و تعامل تشکل های رسانه ای، اضافه کرد: جشنواره ابوذر ماحصل همدلی، همگرایی، همراهی و همکاری بسیج رسانه و خانه مطبوعات استان است.

پیربوداقی استقبال اصحاب رسانه استان از جشنواره ابوذر را مطلوب توصیف و تصریح کرد: استقبال خوب از جشنواره نباید باعث شود ما از ضعف ها و کاستی های احتمالی غفلت کنیم.

وی به جای خالی رسانه‌ها در نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در استان اشاره کرد و افزود: با توجه به نقش مهم رسانه از اولین روزهای انقلاب تاکنون در تبیین آرمان ها، اهداف، تلاش ها و زحمات نظام، نبود جایگاهی برای نمایش دستاوردهای مطبوعات و رسانه‌ها در این جشنواره مشهود بود.

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی ادامه داد: جشنواره رسانه‌نگاران انقلاب، جشنواره آیات و جشنواره ابوذر سه جشنواره‌ای بودند که برای نخستین بار در بهمن ماه سال جاری برای اصحاب رسانه استان برگزار شدند.

پیربداقی بیان کرد: سال آینده دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و نمایشگاه دو سالانه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان برگزار می‌شود.

۳۸۲ اثر در بخش های سرمقاله و یادداشت، مقاله، مصاحبه، خبر، تیتر، عکس، مستند، گزارش، طنز و کاریکاتور از ۱۲۳ نفر از اصحاب رسانه به دبیرخانه استانی جشنواره ارسال شده بود.

تجلیل از 29 برگزیده جشنواره، تجلیل از خانواده های شهدای رسانه ای استان و یک نفر آزاده و تجلیل از سه رسانه فعال در عرصه اطلاع رسانی جشنواره از دیگر بخش های مراسم اختتامیه بود.

انتهای پیام/


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا