اخبار
۱۳۹۷/۱۱/۱۸          همایش بزرگ رسانه‌نگاران انقلاب اسلامی در ارومیه

با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی و خانه مطبوعات این استان همایش رسانه‌نگاران انقلاب اسلامی در ارومیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی خانه مطبوعات آذربایجان غربی همایش بزرگ رسانه نگاران انقلاب با حضور اهل قلم و اهالی رسانه روز چهارشنبه 17 بهمن ماه 97 ساعت 10 صبح در سالن اجتماعات خانه مطبوعات آذربایجان غربی برگزار شد. همزمان با همایش رسانه نگاران انقلاب برای اولین بار نمایشگاه عکس‌های منتشر نشده از وقایع انقلاب در ارومیه ؛ به همراه تصاویر برگزیده روزنامه‌ها به نمایش گذاشته شد. ابتدا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با گرامیداشت 40 سالگی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی در چهل سالگی خود در اوج شکوه و عظمت قرار دارد و همچنان مسیر تعالی خود را ادامه می‌دهد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصر خدایاری تصریح کرد: آنچه رهبر کبیر انقلاب به دنبال آن بودند توسط رسانه‌ها به نتیجه رسیده و از این منظر جا دارد به پاس تلاش‌هایی که اصحاب رسانه انجام داده و در این راه انقلاب را یاری کردند تقدیر شود.

در این مراسم رئیس خانه مطبوعات آذربایجان‌غربی نیز با تجلیل از مشارکت اهالی رسانه در رویدادهای مربوط به مستندسازی وقایع انقلاب اسلامی اظهار داشت: رسانه‌ها و مطبوعات ثبت و ضبط کننده هویت تاریخی و فرهنگی جوامع به شمار می‌روند.

یوسف پیربوداقی تصریح کرد: نسل‌های آتی برای شناخت دوره های مختلف به رسانه‌های آن زمان مراجعه کرده و از همین منظر به بررسی دوران‌های مختلف خواهند پرداخت.

وی گفت: باید تلاش کرد تا همیشه رسانه‌ها بتوانند مطالب غنی و پرباری را برای آیندگان ثبت و ضبط کرده و انتقال دهند.

رسانه تبیین‌کننده خدمات نظام باشند

در این مراسم نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: رسانه‌ها باید پیوسته مطالبات مردم و نظام اسلامی را از مسئولین مطالبه کرده و همیشه در حال رصد عملکرد دولتمردان و دیگر مسئولین باشند.

نادر قاضی پور گفت: امروز مراقبت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و بیان پیشرفت‌های این انقلاب در حوزه‌های گوناگون به عنوان رسالت رسانه‌ها باید در صدر توجه آنان باشد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی از رسانه‌ها خواست با تبیین خدمات 40 ساله انقلاب اسلامی در مقابل توطئه دشمنان که خواستار نابودی نظام اسلامی در ایران هستند بایستند.

نفرات برتر همایش رسانه‌نگاران انقلاب اسلامی

در این همایش هیئت‌داوران، نفرات برتر بخش‌های پنج گانه را به شرح زیر اعلام کرد.

بخش گزارش- نفر اول عبدالسلام معروفی از پایگاه خبری آوای مرز، نفر دوم طاهره زینالی از خبرگزاری رسا

بخش سرمقاله و یادداشت- نفر اول انتخاب نشد، نفر دوم اسکندر خنجری از پایگاه خبری آوای مرز

بخش عکس خبری- نفر اول مجتبی اسماعیل‌زاد از خبرگزاری تسنیم ، نفر دوم زهرا طالعی از روزنامه همشهری و تقدیر ویژه از سهیل فرجی از خبرگزاری ایسنا

بخش خاطره نویسی- نفر اول انتخاب نشد، نفر دوم مرتضی حیدری و تقدیر ویژه از سینا میرزامحمدی خبرنگاران خبرگزاری پانا

بخش صفحات اول نشریات - عوض نادری سرپرست وقت روزنامه ایران و یدالله قربانی سرپرست وقت روزنامه‌های جام جم و جوان

در این همایش از "مجید فرشباف سلیمی" عکاس پیش‌کسوت خبری به پاس خدمات گسترده و ارزشمند در دوران انقلاب اسلامی به‌صورت ویژه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام*/


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا