اخبار
۱۳۹۷/۰۹/۲۲          جلسه هم اندیشی هیات رییسه خانه مطبوعات و هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های آذربایجان غربی/ رسانه ها از سیاه نمایی دوری کنند

جلسه هم اندیشی هیات رییسه خانه مطبوعات و هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های آذربایجان غربی  به ریاست مصطفوی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی روز چهارشنبه 21 آذر ماه سال جاری برگزار شد.

به گزارس نای قلم، علی مصطفوی در این جلسه اظهار داشت: روابط عمومی ها و رسانه ها هم خانواده هستند لذا تعامل بین آنها ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان ابلاغ منشور گفتگوی سیاسی در 9 ماده اظهار کرد: یکی از بندهای مهم این منشور افزایش  ارتباط مسئولین با رسانه ها است.

مصطفوی با بیان اینکه مطبوعات می توانند امیدآفرینی کنند، افزود: دشمنان به دنبال سیاه نمایی و تزریق ناامیدی در جامعه هستند و این رسالت رسانه هاست تا امید مردم به آینده را افزایش دهند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی اضافه کرد: یکی از رسالت های رسانه ها تنویر افکار عمومی است و باید در این راستا تلاش کنند.

مصطفوی تصریح کرد: همه باید منافع ملی و حفظ تمامیت ارضی کشور را در چارچوب نظام و کشور توجه کنند تا موجب سواستفاده دشمن قرار نگیریم.

وی به شرایط ویژه کشور و تحریم های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: دشمنان به دنبال ایجاد نا امیدی در میان مردم هستند و در این راستا رسانه های می توانند با امید آفرینی و بیان توانمندیهای نظام اسلامی نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده و از تمامیت ارضی ایران اسلامی دفاع کنند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی در ادامه با استقبال از انتقاد سازنده رسانه ها از مسئولان و عملکرد دولت ادامه داد: از انتقاد رسانه ها در چارچوب قانون استقبال می کنیم چرا که بر این اعتقادیم انتقاد سازنده موجب رشد و تعالی جامعه می شود.

وی در بخش دیگری از سختان خود به جریان سازی برخی از رسانه های علیه استاندار آذربایجان غربی و برداشت نادرست از اظهارات ایشان در دیدار با دانشجویان اهل استان مقیم تهران اشاره کرد و گفت: استاندار آذربایجان غربی در این سخنرانی هیچ واقعه ی تاریخی را انکار نکردند  و به تشریح دلایل عقب ماندگی های تاریخی استان پرداختند.

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی در این نشست خواستار تعامل بیشتر روابط عمومی‌ها و رسانه ها شد.

یوسف پیربوداقی افزود: شفافیت در اطلاع رسانی، پاسخگویی به مردم و ذینفعان و همچنین ارتباط دو سویه روابط عمومی ها و رسانه ها می تواند به تحکیم ارتباط بین مردم و مسئولان کمک کند.

وی اضافه کرد: برگزاری دعوت های گزینشی از خبرنگاران، اطلاع رسانی های خاص و موردی، انتخاب گزینشی اصحاب رسانه برای تورهای خبری و توزیع ناعادلانه آگهی ها بین رسانه ها را از جمله چالش های موجود عنوان کرد.

پیربوداقی برگزاری نشست هم‌اندیشی را یک نیاز ضروری عنوان کرد و افزود: این نشست ها می تواند با ارائه پیشنهادهای کاربردی و عملیاتی باعث هر چه بهتر شدن عملکرد فعالیت ها شود.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان غربی نیز در این نشست بر تعامل بیشتر روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان با رسانه ها تاکید کرد.

حسام شیرازه محبت گفت: روابط عمومی و رسانه ها به عنوان بال هایی هستند که برای ارتقای ایران اسلامی در کنار هم به پرواز در آمده اند.

 وی با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، بر افزایش تعاملات مدیران دستگاه های اجرایی استان با رسانه ها و ارائه عملکرد دولت و نظام اسلامی به رسانه ها تاکید کرد.

شیرازه محبت ادامه داد: رسانه ها در جامعه امیدآفرینی کنند و از سیاه نمایی و ایجاد اختلاف میان اقشار مختلف مردم دوری کنند.

در این جلسه اعضای هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان و هیات رییسه خانه مطبوعات استان نکته نظرات خود را در خصوص افزایش تعاملات رسانه ها با روابط عمومی ها بیان کردند.

انتهای پیام/


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا