اخبار
۱۳۹۷/۰۸/۱۲          روزنامه حرفه ای امروز انتخاب شد

معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور و امضای تقدیر نامه ای، روزنامه « اقتصاد ملی» را به عنوان حرفه ای امروز نهم آبان 97 معرفی کرد.

به گزارش روز پنج شنبه خبرنگار فرهنگی تهران- ایرنا، در ادامه طرح و اقدام جدید معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص راه اندازی طرح «حرفه‌ای امروز»، با بررسی های بعمل آمده و نظراین معاونت ، روزنامه اقتصاد ملی با تیتر« تهران روی گسل شهرداران» عنوان طرح حرفه امروز را از آن خود کرد
محمد سلطانی فر در متن تقدیر خود آورده است: حرفه ای بودن در رسانه های داخلی باعث افزایش اعتماد مخاطبان و ژرفای بخشی به ارتباط میان رسانه و مردم می شود، درهمین حال رعایت اصول حرفه ای روزنامه نگاری به تقویت مرجعیت رسانه های کشور منجر خواهد شد.

** «
حرفه‌ای امروز» دریک نگاه
به گزارش ایرنا، «حرفه‌ای امروز» عنوان طرح ابتکاری معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است در دولت دوازدهم است که از اوایل مهرماه سال جاری برای ارتقای کیفی مطبوعات به اجرا درآمده است.
ازآنجایی که تولید محتوای با کیفیت یکی از هزینه‌برترین بخش‌های صنعت روزنامه‌نگاری و کاهش هزینه‌های مربوط به آن یکی از نخستین واکنش‌های مدیران به مشکلات اقتصادی است، لزوم حمایت‌های دولت در اجرای سیاست‌های تشویقی برای جلوگیری از تنزل کیفیت و ارتقای کیفی محتوای روزنامه‌های کشور بیش از پیش احساس می‌شود.
بر این اساس، معاونت امورمطبوعاتی و اطلاع رسانی از اواسط مهرماه امسال، طرحی خلاقانه با عنوان «حرفه‌ای امروز» را در حمایت مادی و معنوی از محتوای با کیفیت روزنامه‌های کشور اجرا می‌کند.
در این طرح هر روز بهترین محتوای روزنامه‌های کشور انتخاب و تقدیر می‌شود. همشهری، صبح‌نو، آفتاب یزد، شهروند، قانون، اعتماد، هفت صبح، سازندگی، بشارت‌نو، جوان، کائنات، جمله، گل، توسعه ایرانی و همدلی، عناوین روزنامه‌های برگزیده این طرح از زمان اجرا تاکنون هستند.
با توجه به اینکه درپی اجرای این طرح طی هفته‌های گذشته، فضای رقابتی بین روزنامه‌ها ایجاد شده و انگیزه مدیران رسانه‌ای برای ارتقای کیفی محتوای تولیدی به‌نحو محسوسی بالاتر رفته است باید اذعان داشت درصورتی‌که روند داوری آن ازشفافیت لازم برخوردار باشد و مجریان این طرح، تداوم و پویایی لازم را سرلوحه کار خود قرار دهند در آینده‌ای نزدیک شاهد اثرات مطلوب این ابتکار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارتقای کیفی روزنامه‌های کشور خواهیم بود.
معاونت مطبوعاتی هرروز بهترین محتوای روزنامه‌های کشور را انتخاب و ضمن تقدیر، داستان آن را منتشرمی‌کند.

انتهای پیام /* 


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا