اخبار
۱۳۹۷/۰۶/۱۱          غدیر خود رسانه و گفتمان است
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی:
غدیر خود رسانه و گفتمان است

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: غدیر خود رسانه و گفتمان است.

به گزارش نای قلم، حجت‌الاسلام ناصر خدایاری در مراسم یادواره ی شهدای کارمند شهرستان سلماس در مسجد جامع این شهرستان اظهار داشت: امامت با امام و امت معنی پیدا می کند.

وی افزود: سعادت، پیروزی و موفقیت جوامع انسانی در گرو توزیع عادلانه قدرت و ثروت است و اگر این کار صورت نگیرد مشکلات بزرگی به وجود می آید.

خدایاری اضافه کرد: قانون کلی این است که بدانیم سیاست، قدرت و حاکمیت به دنبال چیست و سیاست داخلی و خارجی بر چه چیزی استوار است در این صورت بیشترین مشکلات جوامع انسانی حل می شود.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطرنشان کرد: در جمهوری اسلامی ما نباید برای کاری پیش قدم شویم و مسئولیت بگیریم بلکه باید متخصصش را به عنوان مسئول پیدا کنیم، به عبارتی ما باید برای نظام هزینه بدهیم نه اینکه نظام را خرج خودمان کنیم و این مهم باید با پیاده‌سازی احکام اسلامی و بهره گیری از الگوی علوی در زندگی روزمره و مسئولیت‌های خود محقق شود.

وی تصریح کرد: غدیر استراتژی مدیریت فرهنگی و اقتصادی برای جهان است که بعد از پیامبراسلام یک نفر برگزیده می شود و آن علی (ع) است.

خدایاری با اشاره به عید غدیر گفت: غدیر یک حادثه یا صحنه نیست بلکه استراتژی مدیریت فرهنگی و اقتصادی برای جهان است که بعد از پیامبر اسلام  یک نفر برگزیده می شود و آن علی (ع) است.

انتهای پیام/


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا