اخبار
۱۳۹۶/۱۰/۲۱          رسانه ها در راستای تقویت همدلی و ایجاد اتحاد بین اقوام فعالیت کنند

رئیس بسیج رسانه آذربایجان غربی گفت: رسانه ها در استان آذربایجان غربی در راستای تقویت همدلی و ایجاد اتحاد بین اقوام و مذاهب مختلف فعالیت کنند.

یوسف حق دوست امروز در مراسم گرامیداشت سالروز قشر بسیج رسانه اظهار داشت: تلاش رسانه ای استکبار برای ضربه به جمهوری اسلامی ایران کاملا مشهود است و در این میان آذربایجان غربی به جهت موقعیت جغرافیایی و قومیتی در تیررس حملات رسانه ای دشمن قرار دارد.

وی افزود: انتظار می رود اصحاب رسانه اعم از مکتوب و مجازی فارغ از جناح و گروه و قوم و حزب با درک حساسیت ویژه استان ضمن تلاش در راستای انسجام ملی با بکارگیری هوشمندانه ابزار اطلاع رسانی و بسط و گسترش دادن فرامین مقام معظم رهبری توطئه های دشمنان را در این خطه خنثی کرده و اجازه سوءاستفاده به رسانه های بیگانه برای خدشه دار کردن امنیت مردم ندهد.

حق دوست اضافه کرد: در روزگاری به سر می بریم که تکنولوژی، ارتباطی تنیده با تمام شئون زندگی بشری ایجاد کرده است و اگر آگاهی و برنامه ریزی برای استفاده از ابزارهایی که هر روز و هر ساعت تازه تر می شود نداشته باشیم پدیده های روانی و اجتماعی که این ابزارها با خود به ارمغان می آورند قطعا نامبارک بوده و انسان این آفریده الهی که اشرف مخلوقات است در قهقرای ذلالت فرو خواهد رفت.

به گفته حق دوست، در دوران حاضر که عصر خرد و اندیشه نام نهاده اند، اصحاب رسانه جایگاهی بس ویژه و بااهمیت در آگاهی بخشی به جامعه دارند.

وی در ادامه سخنان خود با تشریح عملکرد بسیج رسانه استان، تصریح کرد: برگزاری 27 مورد نشست صمیمی با اصحاب رسانه با حضور در دفاتر مطبوعات و خبرگزاری ها، کمک به تاسیس هیات شهدای رسانه، شرکت در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار و شرکت در نمایشگاه مطبوعات، مشارکت در اعزام خبرنگاران و اصحاب رسانه به نمایشگاه مطبوعات تهران، 13 مورد حضور موثر در مناسبت های ملی و مذهبی استان، صدور بیانیه و اعلام مواضع در مناسب های ملی و مذهبی و تعامل و برگزاری جلسات منظم با بسیج صدا و سیما، قرارگاه فضای مجازی و روابط عمومی سپاه استان جهت هم افزایی و تعامل از جمله اقدامات انجام گرفته است.

رئیس بسیج رسانه آذربایجان غربی ادامه داد: اعزام خبرنگاران جهت بازدید از مناطق جنگی دوران دفاع مقدس شمال غرب در قالب کاروان راهیان نور، حضور اصحاب رسانه در رزمایش امنیتی محرم در منطقه اشنویه، اعزام خبرنگاران به راهپیمایی اربعین برای مستندسازی با هماهنگی ستاد عتبات و عالیات و حضور پرشور اصحاب رسانه در اجلاسیه ها و اختتامیه 12 هزار شهید استان، افتتاح کانون شهرستان ارومیه با مساعدت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در تامین مکان کانون ارومیه، راه اندازی کانون شهرستان نقده با مساعدت فرمانده سپاه نقده و هماهنگی با سپاه های شهرستان مهاباد، سلماس، خوی جهت راه اندازی کانون از دیگر فعالیت های بسیج رسانه استان است.

وی در پایان سخنان خود گفت: رسانه های استان با وجود همراهی مسئولان برای حل مشکلات مردم خود از مشکلات عدیده ای رنج می برند که نیازمند حمایت معنوی و مادی و بهره گیری مسئولان از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی استان در حل مشکلات این قشر تلاشگر و فرهنگی هستند.

گفتنی است 21 دی ماه مصادف با سالروز شهادت غلامرضا رهبر خبرنگار شهید شاخص رسانه به نام روز قشر رسانه نامگذاری شده است.

انتهای پیام/


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا