اخبار
۱۳۹۶/۱۰/۲۱          رسانه ها از هویت اسلامی، انقلابی و ایرانی صیانت کنند

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی، گفت: رسانه های انقلابی باید از طریق تمام ابزارهایی که در اختیار دارند با هجمه های فرهنگی دشمنان مقابله و از هویت اسلامی، انقلابی و ایرانی صیانت کنند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرّم امروز در همایش بزرگداشت روز قشر بسیج رسانه اظهار داشت: فتنه اخیر در شهرهای مختلف آذربایجان غربی برای تحت تاثیر قرار دادن موضوع 9 دی بود.

وی افزود: از لحاظ اطلاعاتی مطلع هستیم که دشمنان انقلاب اسلامی برخی حرکات و خیزش های جدیدی برای مقابله با ملت ایران شروع کردند.

خرم تصریح کرد: دشمنان به دنبال این هستند که در آستانه 40 سالگی انقلاب وارد مقابله با نظام شوند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی اضافه کرد: خرم اذعان کرد: امروزه در دنیایی زندگی می کنیم که به صورت واقعی جبهه اهل حق و باطل در جنگ رسانه، فکر و فرهنگ به صورت دائم در نبرد هستند.

وی اظهار داشت: در فرایند قدرت یابی نظام جمهوری اسلامی ایران نیز عامل تعیین کننده و تاثیرگذار محوری فکر فرهنگی است.

به گفته فرمانده سپاه شهدای استان، محل دعوا و نزاع برای دشمنان در مقابله با جمهوری اسلامی ایران قدرت نظامی و فیزیکی نیست بلکه فکر و فرهنگ نظام جمهوری اسلامی مدنظر است.

وی ادامه داد: دلیل تعدد و تراکم دشمنی جبهه سلطه با انقلاب اسلامی نیز به خاطر فکر و فرهنگ است چون نظام جمهوری اسلامی ایران در فرایند قدرت یابی دارای یک فکر فرهنگی است که جبهه باطل نمی تواند این را قبول کند.

خرم ادامه داد: عامل قدرت یابی نظام و انقلاب این است که از لحاظ فکری و فرهنگی استکبار جهانی را دچار چالش کرده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی خاطرنشان کرد: دشمن در عرصه جبهه باطل فعالتر است و سرمایه گذاری های عظیمی در این عرصه دارد لذا باید به روش‌های مختلف جهت توسعه فرهنگ گام برداریم.

خرم ویژگی و رسالت های رسانه انقلابی را تشریح کرد و افزود: صیانت از هویت ملی و دینی، پرچم داری مقابله با فقر، فساد و تبعیض، تبیین مدیریت اسلامی در مقابل مدیریت ناکارآمد غیراسلامی و ضددینی، مقابله با راه‌های نفوذ دشمن و مدیریت افکار عمومی از مهم ترین رسالت های رسانه های انقلابی هستند.

فرمانده سپاه شهدای استان گفت: دشمن در صدد آن است که افکار عمومی را به‌سوی خواسته‌های خود ببرد در جهت مقابله با این اتفاق باید رسانه‌ها به خوبی به مخاطب‌شناسی پرداخته و باتوجه به اوضاع و خواسته اقشار وارد میدان شوند.

وی گفت: تاثیرات جنگ فرهنگی و رسانه ای در سطح جامعه ملموس تر از جنگ نظامی است.

خرم اضافه کرد: در جنگ فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و رسانه ای جامعه احساس درد و به هم ریختگی نمی کند اگرچه آثار و ماندگاری این جنگ ها در باطن عمیق تر از جنگ نظامی است.

این مقام مسوول تصریح کرد: نظام سلطه برای شکست سوسیالیست به سردمداری روسیه کمیته های مختلفی از جمله کمیته "خطر جاری" تشکیل داده بودند که با فروپاشی شوروی سابق به کمیته صلح جاری تغییر نام دادند.

وی افزود: از زمانی که نظام جمهوری اسلامی نیز شکل پیدا کرده و مسیر قدرت‌یابی خود را طی کرده نظام سلطه کمیته های خطری با عنوان کمیته مقابله با اسلام انقلابی تشکیل داده است و این در حالیست که اسلام متحجر آمریکایی یا وهابیت برای جهبه باطل خطر تلقی نشده است و این را خود اعلام می کنند.

فرمانده سپاه شهدای گفت: در این فرایند ما در جایی توانستیم عرض اندام کنیم که از نظر آگاهی بخشی و پیام رسانی به ملت های دنیا حقانیت تفکر اسلامی و مکتب ناب محمدی را با گفتمان امام و انقلاب به بشریت عرضه کنیم.

وی گفت: اگر بخواهیم فرهنگ انقلاب اسلامی را معرفی کنیم ابزار مورد نیاز آن عبارت از دانش، قدرت علمی و توسعه فن آوری است.

به گفته فرمانده سپاه شهدای استان، وقتی تاریخ را مطالعه می کنیم می بینیم که ایران قبل از اسلام افتخاراتی برای بشریت نداشته اما بعد از اسلام شخصیت‌هایی برای بشریت ارائه کرده است که راهگشای بسیاری از مسائل در زمینه طب، شیمی و نجوم بوده‌ اند.

خرم، در پایان سخنان خود خواستار توجه بیشتر رسانه ها به جریان‌سازی انقلابی و ترویج مبانی انقلابی‌گری شد.

انتهای پیام/


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا