اخبار
۱۳۹۶/۱۰/۲۱          اصحاب رسانه اهل بصیرت و دشمن شناس باشند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: اصحاب رسانه برای اینکه بدانند در چه موقعیتی چگونه عمل کنند باید اهل بصیرت، دشمن شناس و موقعیت شناس باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در مراسم بزرگداشت روز قشر بسیج رسانه که امروز همزمان با سالروز شهادت شهید رهبر در سالن کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: لازمه بصیرت برای اصحاب رسانه مطالعه عمیق دینی و برخورداری از پشتوانه فکری است که بهترین منبع در این زمینه کتب شهید مطهری است.

وی افزود: رسانه ها از جایگاه مهم و حساسی برخوردار هستند به طوری که در اغتشاشات اخیر شاهد بودیم که رسانه ها میدان داری می کردند تا جایی که با محدودیت فضای مجازی و همچنین فیلتر پیام رسان های موبایلی فضا خود به خود آرام شد.

امام جمعه ارومیه اضافه کرد: دشمن برای نفوذ در بین افکار عمومی به صورت دقیق و علمی برای تمام گروه های سنی و سلیقه ای برنامه ریزی و تلاش می کند تا اهداف و مفاهیم مورد نظر را در قالب های مختلف بحث های کارشناسی و علمی، فیلم، طنز و حتی کارتون به گروه های هدف القا کند.

امام جمعه ارومیه اذعان کرد: با توجه به شرایط کنونی و تلاش دشمنان ضروری است جبهه واحد رسانه ای در بسیج رسانه استان تشکیل شود.

وی متذکر شد: امروز فعالیت رسانه ها در استان متفرق است و با فرماندهی و هماهنگی واحد انجام نمی شود درحالی که ضروری است برای وارد عمل شدن در مواقع حساس و مقابله با تهاجمات رسانه ای دشمن به صورت متحد فعالیت کنند.

امام جمعه ارومیه گفت: مهمترین مسئله در دنیای امروز تبلیغ است که بهترین ابزار برای تبلیغ، رسانه ها هستند.

وی تصریح کرد: رسانه ها مسوولیت زیادی برعهده دارند و وظیفه رسانه ها و رسالت آن ها امروزه بسیار پراهمیت بوده و مقدس است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی عنوان کرد: در تمامی زمان ها و در هر کاری کار های خود را با نام خداوند آغاز کنید چرا که مدیریت کننده دل ها خداوند است.

وی آبرو داری و حفظ آبروی افراد در بین اصحاب رسانه را ضروری دانست و افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید بدانند آبروی افراد بسیار مهم است و تخریب افراد به روش های مختلف را از خود دور کنند.

استاد حوزه و دانشگاه ارومیه تقطیع سخن را مورد نقد قرار داد و گفت: باید مراقب نوشتار خود باشیم در مواردی تقطیع سخن و یا بهتان رسانه ای سبب بی آبرویی افراد می شود که باید روز قیامت در محضر خداوند پاسخگو بود.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تنها حکومت دینی است که معتقدم کشور را به دست صاحب اصلی خود امام زمان (عج) خواهند رساند، گفت: پیروزی جبهه حق وعده خداوند است، بنابراین جمهوری اسلامی ایران شکست نمی خورد مگر اینکه خود ملت کنار کشیده و دست از دین بردارند.

انتهای پیام/


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا