اخبار
۱۳۹۶/۰۹/۲۱          وحدت نیروهای مسلح از زیباترین جلوه های ایثار و مقاومت است

هیات مدیره خانه مطبوعات و بسیج رسانه آذربایجان غربی با فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی شمالغرب ارتش در ارومیه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش نای قلم، رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی در این دیدار گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد قدرت و اقتدار ملی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در طول بیش از سه دهه از عمر با برکت انقلاب، توانسته است ضمن اجرای مأموریت های خطیر خود در همه عرصه ها در ایجاد امنیت پایدار ملی و منطقه ای نقش بسزایی ایفا کند.

یوسف پیربوداقی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در بین مردم از جایگاه ویژه ای برخوردار است، اظهار داشت: همراهی ارتش با مردم هیچگاه از یادها نخواهد رفت.

وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی نیز ارتش انقلابی توانست با شجاعت و ایمانی مثال زدنی از کیان اسلامی دفاع کند که این افتخار در کنار پشتیبانی همه نیروها و مردم بدست آمد.

رئیس خانه مطبوعات استان همچنین با بیان اینکه وحدت ارتش و سپاه یک اعتقاد قلبی در بین نیروهای مسلح و آحاد مختلف کشور است، تصریح کرد: وحدت نیروهای مسلح از زیباترین جلوه های ایثار و مقاومت است.

رئیس بسیج رسانه آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: امام راحل ارتش را شجره طیبه خوانده و از آن پشتیبانی کردند و برای حفظ آن کوشیدند چرا که ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح ضامن حفظ نظام است.

یوسف حقدوست افزود: همدلی بین سپاه و ارتش سبب پیروزی‌های بزرگی در سطح بین‌المللی شده است.

وی با بیان اینکه حضور نیروهای مسلح در همه زمینه ها خیر و برکت، امنیت، اقتدار، آرامش برای شهروندان، عزت و افتخار برای میهن اسلامی به همراه داشته است، اضافه کرد: امروز ارتش و سپاه، دست به دست هم برای انسجام کشور تلاش می کنند.

فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی شمالغرب ارتش هم در این دیدار ضمن تشکر از حضور اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و بسیج رسانه استان به تاریخچه فعالیت ارتش از سال ۱۳۳۷ و همچنین ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و از افتخارات همکارانش در عرصه ها و حوزه های مختلف گفت.

امیر حاجیلو اظهار داشت: ارتش تاکنون ثابت کرده که خود را جدا از مردم نمی داند، هر کجا لازم بوده حضور پیدا کرده و در آینده هم به لطف خدا و دعای خیر مردم در همین مسیر گام بر خواهد داشت.

وی تصریح کرد: امروز مردان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، لباس مقدس سربازی و از جان گذشتگی بر تن کردند و آماده شهادت در راه اعتلای این سرزمین هستند.

در ادامه این نشست سایر اعضای هیات مدیره با تقدیر از همه فرماندهان و افسران این مجموعه ارزشمند انتصاب " امیر علی حاجیلو" را در جایگاه فرماندهی قرارگاه عملیاتی شمالغرب ارتش تبریک گفته و از اعلام آمادگی جامعه بزرگ رسانه ای برای پوشش هر چه بهتر خدمات و تلاش های ارتش خبر دادند.

انتهای پیام/


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا