اخبار
۱۳۹۶/۰۹/۱۷          بیانیه خانه مطبوعات آذربایجان غربی در محکومیت تصمیم ترامپ

شهر قدس که مسجد الاقصی نخستین قبله مسلمانان را در خود جای داده است، بخش لاینفک فلسطین است. بر کسی پوشیده نیست که رژیم صهیونیستی برای تسلط کامل بر این شهر اقدامات متعددی را در دستور کار خود قرار داده است.

تصمیم تحریک آمیز و نابخردانه آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن شهر قدس به عنوان پایتخت یکپارچه رژیم صهیونیستی نه تنها به صلح و ثبات این منطقه کمک نخواهد کرد بلکه ضمن رسواسازی نیّات شوم دولت آمریکا و بی اعتبار کردن بیشتر این کشور نزد آن دسته از طرف هایی که هنوز به بیطرفی این کشور در روند سراب گونه مذاکرات صلح باور دارند، باعث تحریک مسلمانان و شعله ور شدن انتفاضه جدید و تشدید تندروی و رفتارهای خشم آلود و خشونت آمیز بیشتر خواهد شد که مسئولیت آن متوجه دولت این کشور و رژیم صهیونیستی است.

با عنایت به اینکه شهر قدس از نظر قطعنامه های سازمان ملل اراضی اشغال شده محسوب می گردد، اقدام آمریکا در به رسمیت شناختن این شهر بعنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس نقض آشکار قطعنامه های بین المللی محسوب می گردد؛ لذا خانه مطبوعات آذربایجان غربی این اقدام آمریکا را به شدت محکوم می‌نماید.

خانه مطبوعات آذربایجان غربی ضمن محکومیت این اقدام، از اصحاب رسانه استان دعوت می کند تا امروز همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی تظاهرات ضدآمریکائی – صهیونیستی شرکت نموده و حمایت خود از فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف را اعلام نمایند.

انتهای پیام/


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا