اخبار
۱۴۰۱/۰۵/۱۹          ‍ پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت ١٧ مردادماه گرامیداشت روز خبرنگار
بسم الله الرحمن الرحیم 

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَيْنِ

 هفدهم مرداد ماه هر سال، سالگشت عروج محمود صارمی شهید عرصه قلم و رسانه است و نامگذاری آن به عنوان روز خبرنگار، فرصت مغتنمی برای بازشناسی ارزشهای خبرنگاران و پاسداشت نقش بی بدیل آنها در اعتلای جامعه و قدردانی از تلاش های بی وقفه و خستگی ناپذیر این عزیزان است. خبرنگاران به عنوان قشری فرهیخته و آگاه توانایی آن را دارند تا با صداقت و واقع نگاری، امید آفرینی و اعتماد زائی، رعایت عدل و انصاف و سودمندی برای جامعه با تلاش و پشتکار نسبت به ایفای مسئولیت اقدام نمایند.

 میدان داران عرصه شکل گیری افکار عمومی، مسئولیتی تام در قبال منافع ملی، توسعه، باورها و اعتقادات مردم و ارزشها و اخلاق جامعه دارند و این مهم جز با فهم دقیق مسائل، ارتقای سواد رسانه ای، کار رسانه ای هوشمندانه و مسئولانه و مقابله با تحریف واقعیت های موجود به عنوان یکی از اهداف اساسی دشمن، میسر نخواهد شد.

با اعتماد حداکثری مردم برای خدمتگزاری دولت مردمی؛ با گستره وسیع و متنوع از ماموریتها و عرصه های مهمی همچون تأمین امنیت، اجرای سیاست های دولت و نظام در مناطق مختلف استان، مدیریت حوادث و بحران ها و مجموعه ای از فعالیت های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بویژه تلاش برای گسترش عدالت و مردمداری در جای جای استان از طریق سفرهای شهرستانی و نیز به حرکت در آوردن چرخ تولید و دیپلماسی منطقه ای جز با نقش آفرینی رسانه ها و همراهی و همکاری خبرنگاران به عنوان نمایندگان افکار عمومی میسر نخواهد شد.

 در  روز خبرنگار که مقارن با ایام شهادت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفای آن حضرت است، مراتب قدردانی و سپاس ویژه خود از همراهی و تلاش جملگی خبرنگاران، عکاسان و تصویر برداران رسانه های مختلف استانی ابراز و ضمن تاکید بر ضرورت حمایت متولیان امر از جامعه خبری استان، برای جملگی، آرزوی توفیق سلامت و بهروزی از درگاه ایزدمنان خواستارم.

محمدصادق معتمدیان 
استاندار آذربایجان غربی

خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان غربی 



دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا