اخبار
۱۴۰۰/۱۰/۳۰          رسانه ها در معرفی ظرفیت های استان برای جذب سرمایه گذار نقش آفرینی کنند
‍ استاندار آذربایجان غربی:
منشور اخلاقی و حرفه ای رسانه های استان تدوین شود / رسانه ها در معرفی ظرفیت های استان برای جذب سرمایه گذار نقش آفرینی کنند

استاندار آذربایجان غربی گفت: برای شتاب بخشیدن به توسعه استان، نیازمند جذب سرمایه گذار در بخش های مختلف هستیم و در این زمینه رسانه ها می توانند در معرفی داشته ها و ظرفیت های استان نقش موثری ایفا کنند.

محمدصادق معتمدیان در دیدار اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های آذربایجان غربی با تاکید بر اهمیت شتاب بخشیدن به روند توسعه و آبادانی استان، بر همراهی و همکاری رسانه ها برای احصاء مسائل و مشکلات و انتقال آن به مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرد. 

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: رسانه ها ظرفیت های مغفول مانده استان را برای جذب و حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در سطح ملی و بین المللی معرفی کنند. 

وی گفت: برای شتاب بخشیدن به توسعه استان نیازمند جذب سرمایه گذار در بخش های مختلف هستیم و در این زمینه رسانه ها می توانند در معرفی داشته ها و ظرفیت های استان نقش موثری ایفا کنند.

معتمدیان با استقبال از نقد منصفانه توسط خبرنگاران استان، گفت: پیشنهاد می کنم خبرنگاران در کنار نقدهای منصفانه، نقاط قوت دستگاه های اجرایی را تقویت و ظرفیت ها و پتانسیل های مثبت استان را در رسانه های خود منعکس کنند. 

وی با اشاره به پیگیری مطالبات ملی مردم استان در دیدار با وزرا و مدیران ارشد کشوری، گفت: در برنامه ریزی های انجام شده هر هفته به صورت منظم مطالبات و درخواست های ملی مردم استان را در تهران پیگیری می کنیم و در این زمینه در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشکلات فعالان رسانه ای را نیز پیگیری خواهیم کرد. 

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر حفظ جایگاه خانه مطبوعات به عنوان ارگان رسمی و مهم رسانه ای استان ادامه داد: برای ارتقای جایگاه خانه مطبوعات استان کمک می کنیم و از اعضای هیات رئیسه این خانه می خواهم مسائل و مشکلات خبرنگاران و فعالان رسانه ای را با جدیدت پیگیری کنند. 

وی همچنین بر ضرورت ایجاد منشور اخلاقی و حرفه ای رسانه های استان تاکید کرد و افزود: فعالیت خبرنگاران و رسانه های استانی باید توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در کوتاه ترین زمان ساماندهی شود. 

معتمدیان همچنین بر فعال تر شدن شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تاکید کرد و گفت: در اسرع وقت انتخابات این شورا برگزار و اعضای هیأت رئیسه آن مشخص شده و روابط بین رسانه ها و روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان تقویت شود.

در این دیدار اعضای هیأت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات و رسانه های استان نیز مسائل و مشکلات فعالان رسانه ای استان از جمله حمایت برای برگزاری نمایشگاه و جشنواره های مطبوعات، برگزاری کارگاه های آموزشی، افزایش اختیارات استانی خانه مطبوعات، حمایت از دفاتر رسانه ای و مطبوعاتی، بیمه خبرنگاران، اختصاص تسهیلات برای فعالان خبری و رسانه ای و دفاتر مربوطه، ساماندهی فضای رسانه ای، نامه نگاری با وزارت ارشاد برای افزایش یارانه ها و سهمیه کاغذ، اختصاص امکانات و تهیه بسته های حمایتی و همچنین افزایش نقش مطبوعات و رسانه ها در توسعه و معرفی ظرفیت های توسعه ای استان و تقویت ارتباط رسانه ای را مطرح کردند.

خانه مطبوعات و رسانه‌های 
آذربایجان غربی

دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا