اخبار
۱۴۰۰/۱۰/۲۱          برای فعال شدن تعاونی های راکد استان کمک می کنیم

استاندار آذربایجان غربی گفت: تقویت فعالیت های تیمی و استفاده از ظرفیت ها و تحرک بخشی در بخش تعاون استان می تواند آذربایجان غربی را در استفاده از توانمندی ها و مزیت های تعاونی ها کمک کند.

محمدصادق معتمدیان در دیدار با اعضای هیأت رئیسه اتاق تعاون استان با اشاره به اهمیت و جایگاه بخش تعاون در فعالیت های تجاری و اقتصادی و ظرفیت های این بخش در ایجاد فرصت های اشتغال در کشور، گفت: با وجود این ظرفیت بسیار مهم در حوزه تولید، بخش تعاون هنوز نتوانسته است نقش اصلی خود را در توسعه ایفا کند و در آذربایجان غربی ضروری است تشکل های صنفی، اقتصادی و تجاری فعالتر شده و در توسعه استان نقش موثری ایفا کنند.

استاندار آذربایجان غربی توجه به آموزش و آشنایی بیشتر اعضای تعاونی ها با ساختار فعالیت تعاونی ها را در کاهش مسائل و مشکلات این حوزه بسیار مهم دانست و اظهار کرد: تقویت فعالیت های تیمی و استفاده از ظرفیت ها و تحرک بخشی در بخش تعاون استان می تواند آذربایجان غربی را در استفاده از توانمندی ها و مزیت های تعاونی ها کمک کند.

وی ضرورت فعال شدن پارلمان ها و تشکل های صنفی در حوزه تجارت و اقتصاد در استان را یادآور شد و ادامه داد: استانداری آذربایجان غربی آماده است تا برای فعالتر شدن این تشکل ها کمک کند.

معتمدیان با تاکید بر فعال شدن تعاونی های راکد در استان و بازگشت آنها به چرخه تولید ادامه داد: توجه ویژه ای به فعال کردن واحدهای راکد و نیمه فعال در استان داریم و در بازدیدهای میدانی از واحدها، مسائل و مشکلات آنها بررسی می شود و برای فعال کردن تعاونی های راکد نیز آمادگی داریم.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه وجود یک نقشه راه در مسیر سرمایه گذاری در استان خالی است، ادامه داد: برای ایجاد زمینه سرمایه گذاری و حضور سرمایه گذاران در آذربایجان غربی نیاز است اولویت ها و مزیت های استان در حوزه سرمایه گذاری احصاء و در اختیار سرمایه گذاران قرار گیرد.

 

شورای اطلاع رسانی آذربایجان‌غربی

 

خانه مطبوعات و رسانه های استان آذربایجان غربی


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا