اخبار
۱۴۰۰/۰۷/۱۸          محمد خدادی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی کرونا شد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمد خُدادی را به عنوان مشاور وزیر و دبیر کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی کرونا منصوب کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به محمد خُدادی آمده است:
 
"جناب آقای محمد خُدادی
 
نظر به سوابق طولانی، تجارب و توانمندی‌ های اجرایی که از آن برخوردار می‌باشید، به‌موجب این حکم به‌عنوان «مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی» منصوب می‌شوید.
 
همچنین با توجه به پیشنهاد معاون محترم امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، دبیری کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی کرونا نیز به‌مدت یک سال بر عهده جنابعالی خواهد بود."
 
گفتنی است؛ همزمان با شیوع ویروس کرونا و تشکیل ستاد ملی مقابله با کرونا در اوایل اسفندماه ۱۳۹۸، محمد خُدادی معاون مطبوعاتی وقت، دبیری کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی این ستاد را نیز بر عهده داشته است.
 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رییس این کمیته و ۲۰ معاون وزیر و سازمان، عضو این کمیته هستند.
 
خُدادی همچنین با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنان ریاست ستادخبری مقابله با کرونا را عهده‌دار خواهد بود. در این ستاد خبری، شش مدیرعامل خبرگزاری‌های ایرنا، فارس، تسنیم، ایسنا، مهر و ایلنا و سه نماینده معاونت‌های سیاسی، سیما و استان‌های صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران و همچنین نمایندگان بیست وزارتخانه و نهادهای انتظامی، امنیتی و نظامی به ویژه سه معاونت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عضویت دارند.
 
از شروع بحران کرونا تاکنون، کمیته اطلاع رسانی و‌ مدیریت جو روانی کرونا ۴۸جلسه و ستادخبری مقابله با کرونا ۸۲ جلسه برگزار کرده است.
 
خدادی پیش از این معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

خانه مطبوعات و رسانه‌های 
استان آذربایجان غربی 

دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا