اخبار
۱۴۰۰/۰۶/۱۷          تاکید فرماندار ارومیه بر جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان

فرماندار ارومیه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت: متاسفانه همچون سال گذشته، امسال نیز بازگشایی مدارس تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا بوده که این وضعیت باید به خوبی مدیریت شود.

رسول مقابلی امر آموزش و پرورش آینده سازان کشور را بسیار مهم دانسته و افزود: سلامت معلمان و دانش آموزان در اولویت است اما این موضوع نباید به آموزش و پرورش دانش آموزان آسیب وارد سازد.

وی با تاکید بر واکسیناسیون تمامی معلمان و کادر مدارس شهرستان، خاطرنشان کرد: متاسفانه تا به این لحظه واکسن معتبری برای واکسیناسیون دانش آموزان معرفی نشده و به احتمال زیاد آغاز سال تحصیلی جدید به صورت مجازی خواهد بود.

وی نگرانی اولیای دانش آموزان از ابتلای فرزندانشان در مدارس به کرونا و همچنین آسیب آموزش مجازی را به حق دانسته و یادآور شد: شورای آموزش و پرورش شهرستان تابع دستورات ستاد ملی کرونا درخصوص روند بازگشایی مدارس است و باید با بهبود شرایط مدارس، توازنی درخصوص آموزش حضوری و مجازی ایجاد شود.

فرماندار ارومیه با تاکید بر پیش بینی تدابیر لازم جهت جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان به ویژه در مناطق محروم، تصریح کرد: تا حد ممکن در مناطق محروم باید حامی دانش آموزان در تامین لوازم تحریر و بهداشتی باشیم.

 

 

شورای اطلاع رسانی آذربایجان‌غربی

 

خانه مطبوعات و رسانه های استان آذربایجان غربی


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا