اخبار
۱۴۰۰/۰۳/۲۶          دستگاه های اجرائی موظف به پشتیبانی مالی و انسانی در برگزاری انتخابات هستند

استاندار آذربایجان‌غربی:

 

دستگاه های اجرائی موظف به پشتیبانی مالی و انسانی در برگزاری انتخابات هستند/ متاسفانه بخاطر تبلیغات صورت گرفته چهره شهرها تخریب شده است

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ضرورت مشارکت همگانی برای برگزاری باشکوه انتخابات، گفت: به جهت وسعت کار دستگاه های اجرایی طبق قانون موظف هستند از نظر مالی و نیروی انسانی برگزاری انتخابات را پشتیبانی نمایند.

محمدمهدی شهریاری در جلسه شورای اداری با تبریک دهه کرامت و قدردانی از تلاشهای هیات های اجرائی و نظارت تصریح کرد: انتخابات ظرفیت بی نظیری است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در قانون اساسی مطرح شد و فرصتی برای مردم پدید آمده تا سرنوشت خودشان را خودشان تعیین کنند.

وی افزود: همواره امام(ره) و مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت حداکثری تاکید داشته اند و همه باید تلاش کنیم مردم مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به تلاش دشمن برای کم کردن از مشارکت مردم در انتخابات از طریق تزریق فضای یاس و ناامیدی در جامعه، گفت:امیدواریم با تلاش همه عوامل مربوطه و مشارکت مردم پاسخ محکمی به دسیسه های دشمن بدهیم.

شهریاری انتخابات در ایران را به دلیل ساختار سیاسی که مردم مستقیما نقشی اساسی در  تعیین سرنوشت خود دارند، برجسته و متمایز دانست و تصریح کرد: دولت امانتدار رای مردم است. مدیران نباید آخرت خودشان را بخاطر یک نفر بفروشند. باید پاسخگوی رای مردم باشید. بیطرفی و امانتداری باید به بهترین وجه حفظ شود.

وی گفت: کارمندان دولت هیچ منعی برای حضور در ستادهای انتخاباتی در خارج از وقت اداری ندارند. قانون در این زمینه مشخص است.

شهریاری امانتدار رای را امری مهم عنوان کرد و از تلاش نیروهای تامین امنیت برای برگزاری باشکوه انتخابات قدردانی کرد.

در این جلسه امام جمعه اهل سنت ارومیه، مسئول دفتر شودای نگهبان  و نماینده سلماس در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی بر لزوم افزایش مشارکت در انتخابات تاکید کردند.

 

شورای اطلاع رسانی آذربایجان‌غربی

 

خانه مطبوعات و رسانه های استان آذربایجان غربی


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا