اخبار
۱۴۰۰/۰۲/۱۷          مراسم لیالی قدر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی پر شورتر از گذشته در مساجد و مصلی های سرتاسر این استان برگزار شد
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: مراسم لیالی قدر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی پر شورتر از گذشته در مساجد و مصلی های سرتاسر این استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد داداش زاده از برگزاری پر شور مراسم شبهای قدر با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در مساجد و مصلی های سرتاسر استان خبر داد.

وی در ادامه با توجه به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی بیان کرد: خداوند سبحان را شاکریم که با همکاری صمیمانه مسئولان، روحانیون، هیئت امنای مساجد و مردم مؤمن و فهیم این استان، لیالی معنوی قدر با رعایت کامل و دقیق پروتکل های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مساجد و اماکن مذهبی بدون هیچ مشکلی برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود به طرح رزمایش مواسات و کمک های مؤمنانه مردم اشاره و اضافه کرد: به حول و قوه الهی این موضوع از آغاز شیوع ویروس کرونا آغاز شده و اکنون نیز با جدیت در حال اجرا است.

داداش زاده در پایان با بیان این مطلب که فعالیت‌های تبلیغی روحانیون در طول ماه‌های اخیر بخصوص ماه مبارک رمضان با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی دنبال می‌شود، تصریح کرد: ائمه جماعات مساجد، روحانیون و مبلغین دینی با حضور پررنگ خود در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی وظیفه مهم تبلیغی خود را بی وقفه دنبال می‌کنند.


☫ شورای اطلاع رسانی آذربایجان‌غربی

خانه مطبوعات و رسانه های استان آذربایجان غربی

دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا