اخبار
۱۴۰۰/۰۱/۱۱          تاكيد فرماندار اروميه بر رعايت محدودیت های روز طبیعت
🔻فرماندار اروميه ضمن تبريک روزهای جمهوری اسلامی و طبيعت، همكاری مردم و دستگاه‌های متولی جهت اجرای محدوديت های ابلاغی سيزدهم فروردين را برای عبور از وضعيت قرمز شهرستان ضروری و راهگشا دانست.

رسول مقابلی با تاكيد بر همکاری مردم و دستگاهها و نهادها برای غلبه بر شیوع ویروس کرونا، افزود: محدودیت های در نظر گرفته شده برای سیزدهم فروردین، با توجه به وضعيت قرمز شهرستان اروميه در راستای كنترل و جلوگيری از شيوع ويروس كرونا پيش بينی شده است.

وی با اشاره به ضرورت رعایت توصیه ها و پروتكل های بهداشتی و پرهیز از تجمعات، خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه در روزهای اخير با تهدید جدی شیوع ویروس کرونا روبرو هستيم، از مردم عزيز اروميه تقاضا دارم در روز طبيعت از تجمعات بپرهيزند.

فرماندار اروميه ضمن قدردانی از همکاری شهروندان و اصناف با مجریان طرح های ابلاغی ستاد كرونا، تصريح كرد: در راستای صيانت از جان و سلامت عمومی شهروندان و برای رعايت دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی و تصمیمات ستاد استانی، از حضور در مراکز و مناطقی که در سال های گذشته محل تجمع بوده اند، خودداری نمايند.

مقابلی با اشاره به ابلاغيه ستاد ملی مديريت بيماری كرونا مبنی بر ممنوعيت دورهمی و تجمع در بوستان ها و فضای سبز در سيزده بدر، افزود: از اصحاب عزيز رسانه تقاضا دارم جهت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی ضرورت پرهيز از تجمعات در روز سيزدهم فروردين، همكاری و مساعدت لازم را با ستاد مديريت كرونا داشته باشند.


☫ شورای اطلاع رسانی آذربایجان‌غربی


خانه مطبوعات و رسانه های استان آذربایجان غربی

دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا