اخبار
۱۳۹۹/۱۱/۲۴          همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن رنگین کمان اقوام و ادیان رنگ حماسه دیگری گرفت
رنگین کمان اقوام و ادیان رنگ حماسه دیگری گرفت/تا آخر ایستاده ایم

🔻روز چهارشنبه 22 بهمن ماه همزمان باچهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مردم آذربایجان غربی رنگین کمان اقوام و ادیان با برگزاری مراسم رژه خودرویی و موتوری باآرمانهای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

مردم انقلابی و شهیدپرور آذربایجان غربی با وجود شیوع ویروس کرونا همزمان با جشن ۴۲ سالگی انقلاب اسلامی به صحنه آمده و در داخل خودروهای خود حضور و پشتیبانی خود از انقلاب اسلامی ایران را به نمایش گذاشته و با آرمان‌های شهدا و انقلاب تجدید میثاق کردند.

امروز همزمان با سراسر کشور در شهرهای ۱۷ گانه آذربایجان غربی نیز خودروها به‌صورت کاروان از محلات و مقابل مساجد، به‌طرف مبدأ راهپیمایی نمادین خودرویی و موتوری حرکت کرده و با اجرای برنامه توسط رزم نوازان ارتش و گروه سرود دانش آموزی جشن انقلاب را برگزار کردند.

در ارومیه نیز خودروها و موتورسواران از میدان ولایت فقیه طی یک ساعت و از مسیر خیابان امام، میدان انقلاب و خیابان شهید امینی به مقصد تقاطع شهید مدرس حرکت کردند و با سر دادن شعارهایی ضمن تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب اسلامی اقدامات استکبار جهانی را محکوم کردند.

پخش سرودهای انقلابی و شعارهای مربوط به انقلاب اسلامی و نصب پرچم و پلاکارد و دست نوشته‌هایی حاوی شعارهای انقلابی از دیگر بخش‌های مراسم متفاوت امسال در ارومیه و دیگر شهرهای آذربایجان غربی است.

برخی از شهروندان نیز به صورت پیاده و البته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این راهپیمایی حاضر شده اند تا عشق و ارادت قلبی خود را به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش نشان دهند.

اقلیت‌های دینی آذربایجان غربی اعم شیعه، سنی، ارامنه، آشوری، یهودی، زرتشت، مسیحی و… امروز همگام با خلق حماسه‌ای ماندگار در آئین نمادین رژه خودرویی و موتوری امسال در ۲۲ بهمن حضور داشتند تا ثابت کنند اتحاد مردم ایران گسستنی نیست.

بر اساس گزارش از شهرستان‌های خوی، سلماس، نقده، مهاباد، میاندوآب، ماکو و دیگر شهرستان‌های استان امروز آئین نمادین جشن انقلاب با رژه خودرو و موتورسوران در این شهرها نیز با شکوه خاصی برگزار شد.

به آتش کشیدن پرچم‌های اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار و نیز پخش سرودهای انقلابی، ساخت ماکت موشک، حضور نسل‌های مختلف انقلاب اسلامی امروز جلوه خاصی به مراسم راهپیمایی نمادین ۲۲ بهمن در آذربایجان غربی بخشیده بود./مهر


☫ شورای اطلاع رسانی آذربایجان‌غربی

خانه مطبوعات و رسانه های استان آذربایجان غربی

دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا