اخبار
۱۳۹۹/۱۰/۰۶          اطلاعیه معاونت مطبوعاتی برای اعطای اینترنت ویژه خبرنگاری

مدیران مسئول روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری دارای رتبه بندی، از ساعت 8 صبح جمعه، 5 دی‌ماه می‌توانند با ورود به حساب کاربری خود در سامانه جامع رسانه‌های کشور، نسبت به معرفی همکاران رسانه‌ای خود برای بهره‌مندی از اینترنت ویژه خبرنگاری اقدام کنند.

معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در راستای تسهیل فعالیت‌های خبری اصحاب رسانه، فهرست خبرنگاران و اصحاب رسانه متقاضیِ دریافت اینترنت ویژه خبرنگاری (APN) که توسط مدیران مسئول رسانه‌های مشمول اعلام شده است را برای طی مراحل قانونی و تخصیص اینترنت، به مبادی ذیربط ارسال می کند.

فعالان رسانه‌ای شاغل در روزنامه‌های دارای نظم در انتشار، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری دارای رتبه بندی، مشمول دریافت اینترنت ویژه خبرنگاری خواهند بود.

بر این اساس، مدیران مسئول رسانه‌های مشمول در مرحله نخست، از ساعت 8 صبح جمعه، 5 دی‌ماه تا ساعت 16 روز دوشنبه 8 دی‌ماه می‌توانند با ورود به سامانه جامع رسانه‌ها به نشانی e-rasaneh.ir و تایید مفاد توافق‌نامه مندرج در حساب کاربری‌شان، نسبت به معرفی همکاران رسانه‌ای خود شامل مدیران مسئول، سردبیران، دبیران و خبرنگاران اقدام کنند.

مطابق توافق‌نامه موضوع اعطای این تسهیلات، مدیران مسئول رسانه‌ها، درخصوص نحوه بهره‌مندی افراد معرفی شده از اینترنت اعطایی، مسئولیت خواهند داشت.

لازم به ذکر است، افراد معرفی شده می‌بایست پیشتر، مشخصات خود را در سامانه جامع رسانه‌های کشور ثبت کرده باشند.

 

خانه مطبوعات و رسانه های

استان آذربایجان غربی


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا