اخبار
۱۳۹۹/۰۹/۱۳          آماده باش 23 پایگاه جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی برای اجرای طرح زمستانی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از آماده باش 23 پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان برای اجرای طرح ملی امداد و نجات زمستانی در سال‌جاری خبر داد.

امیر جعفرزاده در خصوص جزییات اجرای طرح ملی امداد و نجات زمستانی استان در سال‌جاری گفت: این طرح به مدت سه ماه از 20 آذرماه به صورت شبانه روزی توسط 23 پایگاه امداد و نجات ثابت و موقت بین شهری، کوهستانی، واکنش سریع و امداد هوایی اجرایی می شود.

وی ادامه داد: در قالب این طرح 11 هزار و 634 نفر به روز نجاتگر، امدادگر تخصصی و عوامل امدادی به همراه یک هزار و 170 دستگاه به روز خودروی نجات، یک هزار و 620 دستگاه به روز خودروی امدادی و به همراه یک هزار و 800 دستگاه به روز آمبولانس به کار گیری می شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی از بکارگیری 45 فروند روز بالگرد در طرح ملی امداد و نجات زمستانی در استان خبر داد و اظهار کرد: امدادرسانی در تصادفات جاده ای، رهاسازی خودروهای گرفتار شده در برف و كولاك، آموزش و كمك به بستن زنجیر چرخ در جاده های برفی، انجام امداد و كمك های اولیه سرپایی، خدمات اسكان اضطراری برای در راه ماندگان در پایگاه‌های جاده ای و توزیع اقلام زیستی و غذایی از جمله خدماتی است كه جمعیت هلال احمر در طرح زمستانی ارائه می كند.

جعفرزاده با اشاره به توزیع تجهیزات امدادی و اقلام غذایی جهت تقویت و تجهیز پایگاه ها و انبارهای امدادی در سطح شهرستان‌های استان در قالب طرح ملی امداد و نجات زمستانی در استان افزود: ۱۲ قلم اقلام غذایی و۳۳ قلم تجهیزات امدادی به ارزش ریالی بیش از ۱۵میلیارد ریال شامل برنج، حبوبات، خرما، کنسرو، بیسکویت و تجهیزات سیلاب، کوهستان و جاده بمنظور استفاده در طرح امداد و نجات زمستانی بین پایگاه‌های استان توزیع می‌شود.

 

 

شورای اطلاع رسانی آذربایجان‌غربی

 

خانه مطبوعات و رسانه های استان آذربایجان غربی


دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا