اخبار
۱۳۹۹/۰۷/۱۷          کرونا موجب تعویق اختتامیه اولین جشنواره رسانه و عدالت دادگستری آذربایجان غربی شد
🌁دبیر اولین جشنواره رسانه و عدالت و سرپرست مدیریت روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی از به تعویق افتادن مراسم اختتامیه جشنواره خبر داد.

🌁اکبر تایوغ با بیان اینکه همه کارهای جشنواره از صفر تا صد به نحو مطلوب انجام شده و نتایج داوری معین و نفرات و رسانه های برتر مشخص گردیده است،  گفت :حتی جوایز برندگان هم به همراه تندیس و لوح تقدیر تهیه و آماده است.

🌁وی ادامه داد: همه چیز برای برگزاری اختتامیه ای در شان و منزلت رسانه های استان فراهم است ولی با توجه به ممنوعیتهای اعلامی ستاد استانی مبارزه با کرونا و به تشخیص صحیح آقای دکتر گروسی ریاست محترم دادگستری کل استان مجبور هستیم مراسم اختتامیه را به تعویق اندازیم تا به امید خدا در اولین فرصت پس از پایان پیک کرونا مراسم اختتامیه را برگزار کنیم.

🌁تایوغ گفت : تعداد 166 اثر به دبیرخانه جشنواره واصل شده بود که پس از اظهار نظر تخصصی داوران تعداد 14 اثر حائز رتبه های برتر گردیده و 4 رسانه هم بعنوان رسانه های قابل تقدیر معرفی شده اند.

🌁به گزارش روابط عمومی ؛ دبیر اولین جشنواره رسانه و عدالت آذربایجان غربی ضمن تقدیر و تشکر از کلیه شرکت کنندگان و ارسال کنندگان آثار به دبیرخانه جشنواره و همراهی نهادهای همکار اطمینان داد که اختتامیه با بهترین شکل آن به محض فروکش کردن کرونا برگزار خواهد شد.

✅گفتنی است این جشنواره با مشارکت و همراهی خانه مطبوعات استان ، کانون های کارشناسان و مراکز مشاوره قوه قضائیه در آذربایجان‌غربی تدارک دیده شده بود.

✅خانه مطبوعات و رسانه های 
استان آذربایجان غربی 



دیدنی های آذربایجان غربی
میدان انقلاب ارومیه
قره کلیسای چالدران
مزار شمس تبریزی خوی
تپه حسنلو
پیست اسکی خوشاکوی ارومیه
باغچه جوق ماکو
غار سهولان مهاباد
پل هوایی قطور خوی
مسجد جامع ارومیه

تبلیغات
 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا